вівторок, 30 квітня 2024 р.

#Професійне_співробітництво_в_інклюзивному_класі_групі

29 квітня 2024 року відбулося методичне об’єднання асистентів вчителів, вихователів, які працюють в інклюзивних класах, групах.

Форма роботи: Панорама ідей.
Проблема: «Професійне співробітництво в інклюзивному класі.»

Найважливішим складником успіху інклюзивного навчання - це є налагоджена комунікація між основним вчителем (вихователем) та асистентом вчителя (вихователя) .  
А це дає можливість працювати командою на кожному уроці чи занятті. На зустрічі аситстенти вчителів (вихователів) поділилися  основними моделями спільного викладання: моделі консультування, навчання, співпраці. Презентували моделі співпраці: підтримуюче викладання, додаткове викладання,викладання в команді, паралельне викладання.

Асистенти, які представляли роботу вчителя інклюзивного класу (групи) в тандемі з асистентом вчителя (вихователя) - Згоннік О.А., Придворна Я.С., Малій Т.А., Зайкова Ж.О., Лобода І.М., Білан О.П., Ілляшенко В.І. , Пожидаєва Ю.С., Погребняк І.С., Шевченко Н.О..
Фахівець ІРЦ (практичний психолог ) Ніна Луценко ознайомила колег з ознаками розладів шкільних навичок таких як дискалькулія, дисграфія й дизорфографія. Детально розібралися як розпізнати ці порушення у дітей, які існують «червоні прапорці», на які слід вчасно звернути увагу та як допомогти подолати труднощі, методи корекції.
 Фахівець інклюзивно-ресурсного центру (вчитель-реабілітолог, вчитель-логопед) Інна МАРЧЕНКО підготувала презентацію на тему «Дислексія», де розглянула причини виникнення та вправи для подолання дислексії. А взагалі дислексія - це порушення, яке характеризується труднощами в засвоєнні та опануванні навички читання, починаючи від вивчення букв і закінчуючи розумінням прочитаного.















Немає коментарів:

Дописати коментар