пʼятниця, 13 жовтня 2023 р.

#Позитивне_мислення_запорука_відмінного_психічного_здоров_я

 #10_09_2023

ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я

В нашому КУ «Інклюзивно – ресурсному центрі» проводився день психічного здоров’я. Темою цього дня стало гасло «Позитивне мислення – запорука відмінного психічного здоров’я!»
Позитивний настрій – найголовніше в житті. Саме оптимізм не дозволяє впасти в депресію, нервувати через дрібниці, які руйнують імунітет, впливають на внутрішні відчуття, від яких залежить здоров’я.

Ментальне здоров’я є важливою складовою психофізичного розвитку здобувачів освіти, що поєднує здоровий дух, гарне фізичне самопочуття та психіку людини із соціальним складником.

Такі форми роботи, допомагають здобувачам освіти впоратися зі стресом та його наслідками, емоційно налаштуватися на урок, на плідну роботу, сприятимуть атмосфері емоційного відновлення, почуттю безпеки та психоемоційного комфорту.







Немає коментарів:

Дописати коментар