Ласкаво запрошуємо!!!!!Цей блог створено для всіх кому потрібна інформація і обмін досвідом навчання дітей з особливими освітніми потребами, хто переймається розвитком дітей, для надання професійної допомоги батькам, які мають бажання і змогу розвивати своїх дітей!!! Тож надіємось, що він буде цікавим і корисним для всіх небайдужих людей! Адже педагоги - це невипадкові люди, а особливі педагоги поготів!!!!
четвер, 29 грудня 2022 р.
середа, 28 грудня 2022 р.
понеділок, 26 грудня 2022 р.
#ГРУДЕНЬ2022
#Брошура «Набута інвалідність дитини. Поради батькам і фахівцям»
ЮНІСЕФ разом із навчально-реабілітаційним центром «Джерело» підготували брошуру «Набута інвалідність дитини. Поради батькам і фахівцям», яка містить відповіді на такі запитання:
Як оформити статус інвалідності дитини?
На яку допомогу можна розраховувати та як її отримати?
Як говорити з дитиною про інвалідність?
Де шукати психологічної підтримки?
Як облаштувати домашній та освітній простір?
Що таке інклюзивна освіта та як записати дитину до садочка та школи?
Що потрібно знати вчителям та іншим фахівцям?
Завантажуйте її за посиланням та отримуйте необхідні відповіді. тутвівторок, 1 листопада 2022 р.
"Ефективна робота команди психолого-педагогічного супроводу"
#МО_асистентів_вчителів_28_10_22
28 жовтня 2022 року в онлайн форматі проведено методичне об’єднання вчителів та асистентів
вчителів інклюзивних класів. На засіданні була пропрацьована проблема ефективної
роботи команди психолого-педагогічного супроводу. Директор
інклюзивно-ресурсного центру Оксана Мовчан зупинилась на питаннях нормативної
документації щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти, обговорили
затвердження документації асистентів вчителів, зробили моніторинг написання
ІПР.
Разом з фахівцем ІРЦ Інною Марченко розглянули питання організації
роботи з командою психолого-педагогічного супроводу в закладі освіти та використання
інноваційних технологій у роботі з дітьми з ООП.
Фахівець ІРЦ (вчитель-логопед) Марина Турко ознайомила учасників
з використанням методів альтернативної комунікації при організації роботи з
дітьми з особливими освітніми потребами.
Фахівець ІРЦ (практичний психолог) Ніна Луценко
акцентувала на актуальних питаннях співпраці фахівців ІРЦ з командою супроводу
закладу освіти та провела тренінг із саморегуляції особистості «Чашка емоцій»,
який допоміг учасникам засідання познайомитися на практиці з техніками запобігання
посттравматичному стресовому розладу.
На завершення зустрічі обговорили та затвердили план
роботи методичного об’єднання на 2022 – 2023 н. р., зупинилися на організації
самоосвіти асистентів вчителів та вирішили основні практичні проблеми.
Питання:
№ |
Тема: |
Форма проведення |
ПІБ відповідального за підготовку доповіді, виступу |
1 |
Відкриття методичного
об’єднання. Опрацювання нормативних документів щодо організації інклюзивного
навчання у закладах освіти. |
Актуальний інструктаж |
Мовчан О. О. |
2 |
Обговорення та
затвердження документації асистентів вчителів |
Експрес - огляд |
Члени МО |
3 |
Моніторинг написання
ІПР. |
Експрес - огляд |
Закріплений за ЗЗСО
фахівець ІРЦ та асистент вчителя |
4 |
Організація роботи з
командою психолого-педагогічного супроводу в закладі освіти. |
Виступ |
Марченко І.О. |
5 |
Актуальні питання
співпраці фахівців ІРЦ з командою супроводу закладу освіти |
Виступ |
Луценко Н.М. |
6 |
Використання
інноваційних технологій в роботі з дітьми з ООП |
Майстер-клас |
Марченко І.О. |
7 |
Використання методів альтернативної
комунікації при організації роботи з дітьми з особливими освітніми потребами |
Виступ. Практичні
вправи |
Турко М.В. |
8 |
«Чашка емоцій» Як
запобігти посттравматичному стресовому розладу |
Елементи тренінгу |
Фахівці ІРЦ. |
9 |
Обговорення та затвердження плану роботи
методичного об’єднання на 2022 – 2023 н. р. |
Обговорення за круглим столом |
Члени МО |
10 |
Організація самоосвіти асистентів вчителів,
затвердження науково-методичних проблем. |
Обговорення |
Члени МО |
11 |
Дискусійна панель: основні проблеми та можливі
шляхи їх вирішення. |
Дискусія |
Всі члени МО. |