пʼятниця, 12 січня 2024 р.

#КППС_09_01_24_Талалаївський_ліцей_початкова_ланка

Реалізація індивідуальної програми розвитку - це командний результат 

    09 січня 2024 року відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу Талалаївського ліцею початкової ланки  з метою моніторингу динаміки розвитку дитини з соціоадатпаційними освітніми труднощами.  У засіданні взяли участь директор та фахівець інклюзивно-ресурсного центру Оксана МОВЧАН, Інна МАРЧЕНКО. Обговорені питання щодо організації інклюзивного навчання в закладі освіти, моніторингу ІПР. Педагоги зазначили позитивну динаміку розвитку у дитини з ООП, охарактеризували її сильні сторони, засвоєння нею знань, умінь, навичок, її самореалізація та досягнення найкращого результату соціалізації. труднощі, які заважають ефективно закріплювати досягнуті результати - це відсутність постійного продуктивного контакту з батьками. 







пʼятниця, 5 січня 2024 р.

#КППС_05_01_2024_Харківський_ЗДО

 

Засідання команди психолого-педагогічного супроводу Харківського ЗДО

Сьогодні, 05.01.24, відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу на базі Харківського закладу дошкільної освіти ,де виховується дитина з ООП. Дистанційно до засідання долучилися директор та фахівець інклюзивно-ресурсного центру Оксана МОВЧАН, Ніна ЛУЦЕНКО. Обмінялися інформацією щодо результатів роботи з дитиною, її досягнень, успіхів корекційного впливу.

Обговорили як дбати про психологічний комфорт дитини в закладі, допомогти їй адаптуватися до соціального оточення, мотивувати до корекційних занять.

У спільній співпраці зробили висновки, що дитині з комунікативними труднощами важливо для здобуття позитивного досвіду, набуття потрібних навичок спілкування перебувати у середовищі, якому властива більш функціональна модель поведінки.

Визначили подальшу індивідуальну траєкторію, узгодили її з мамою.






#статистична_звітність_аналіз_діяльності_ІРЦ_2023


Працюємо над статистичною звітністю

Всі юридичні особи, що зареєстровані на території України подають статистичну звітність. Тому фахівці та директор інклюзивно-ресурсного центру в рамках здійснення аналітичної діяльності, відповідно до Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 року № 545 (зі змінами), Наказу МОН України від 05 серпня 2019 року №1069 "Про затвердження форми звітності з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів та інструкції щодо її заповнення", п. 2.2.12. розділу ІІ Статуту Комунальної установи "Інклюзивно-ресурсного центру" Талалаївської селищної ради Чернігівської області затвердженого рішенням 16 позачергової сесії 8 скликання) від 1612.2021 №12-16/VIII), готують звітно-статистичні дані з подальшим внесенням на портал “Україна. Інклюзія. Система автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів” (АС ІРЦ). Таким чином здійснюється аналіз діяльності інклюзивно-ресурсного центру за 2023 рік, аналізуються наявні висновки про комплексну оцінку розвитку дитини, переглядається кількість осіб, які звернулися до ІРЦ та наявність відповідних документів у особових справах, розподіляються особи по відповідних категоріях (визначених формою звітності), а також відбувається співпраця із закладами охорони здоров'я, відділом освіти, культури, молоді та спорту Талалаївської селищної ради  щодо уточнення даних про кількість дитячого населення на території громади, яку обслуговує КУ "ІРЦ" Талалаївської селищної ради.




четвер, 4 січня 2024 р.

#КППС_04_01_24_Плугатарський_ЗЗСО

 КППС Плугатарський ЗЗСО 04.01.2024р.

4 січня 2024 року директор інклюзивно-ресурсного центру Оксана МОВЧАН та фахівець інклюзивно – ресурсного центру (вчитель – логопед) Марина ТУРКО взяли участь у онлайн засіданні команди психолого – педагогічного супроводу дітей з ООП Плугатарського ЗЗСО І – ІІІ ступенів.

  На засіданні були опрацьовані та обговорені цілі та завдання ІПР, що вдалося досягти, а що необхідно доопрацювати протягом наступного року. Під час засідання обговорювалися навчальні досягнення кожного учня (3 учнів) по предметно, динаміка розвитку навчання осіб з ООП.

Вчителі-предметники відмітили позитивні результати, зокрема класний керівник Тритинник Л.Г. детально проаналізувала мовленнєву галузь, де поділилася досвідом використання диференційованих завдань, використання власного досвіду дитини та збільшення часу на виконання завдань.

Найважче в опануванні дітям середньої ланки є предмет англійської мови, але вчитель Демченко В.Г. відмітила їх успіхи, адже на своїх уроках вона створює ситуацію успіху.

Труднощі у виконанні індивідуальної програми розвитку виникли у початковій ланці, тому що за сімейними обставинами динина не мала змоги великий проміжок часу навчатися як в очній так і в дистанційній формі. 

Фахівець інклюзивно – ресурсного центру (вчитель – логопед) Марина ТУРКО надала рекомендації стосовно корекційно – розвиткових занять, створення необхідних умов для досягнення результату розвитку особистості дитини.

Директор інклюзивно – ресурсного центру Оксана МОВЧАН зосередила увагу на динаміці розвитку учнів та використання педагогами сильних сторін дітей, а також на основні проблеми на які необхідно звернути увагу під час навчання дітей з ООП. Також повідомила про внесення скоригованих цілей і завдань  в ІПР з подальшим занесенням даних в  АС ІРЦ з відповідним протоком засідання.








#Дива_які_створенні_чарівницями_Талалаївського_ЗДО_Сонечко

Завітай у казку 

У Талалаївському закладі дошкільної освіти "Сонечко" працюють справжні чарівниці, які своїм креативним підходом до оформлення святкової зали дивують не тільки своїх вихованців, а й батьків та відвідувачів закладу. А які тематичні віконниці, кожна група свої вікна оформила з індивідуальним підходом, ці шедеври зачаровують погляд і жоден перехожий не може пройти, щоб не зупинитися і потрапити у справжню казку. Нещодавно і директор інклюзивно-ресурсного центру Оксана МОВЧАН була з робочим візитому закладі і невтрималась, щоб зробити яскраву новорічну світлину у креативній фотозоні. Дякуємо всім чарівникам, наші дітки виховуються у справжніх фей!!!




#КППС_02_01_24_Талалаївський_ЗДО_Сонечко

Моніторинг ІПР шлях до її комплексної реалізації 

02 січня 2024 року відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами на базі Талалаївського дитячого ясла-садка «Сонечко». У засіданні взяли участь директор та фахівці інклюзивно-ресурсного центру Оксана МОВЧАН, Ніна ЛУЦЕНКО, Інна МАРЧЕНКО. Обговорені питання щодо реалізації та моніторингу ІПР. Надані методичні рекомендації педагогічним працівникам, батькам щодо створення необхідних умов для опанування навчального матеріалу в контексті з різних занять (впровадження логоритміки). Формувати та закріплювати нові соціально-побутові навички, спираючись на сильні сторони дитини.





#Стаття_ТХ_ГАРТУЄМО_ПСИХОЛОГІЧНУ СТІЙКІСТЬ_фахівець_ІРЦ_практичний_психолог_Ніна_ЛУЦЕНКО