пʼятниця, 12 січня 2024 р.

#Презентація_фахівець_ІРЦ_Ніна_ЛУЦЕНКО

#10_01_24

Фрази,
які впливають на особистісну позицію





#Презентація_фахівець_ІРЦ_Марина_ТУРКО

#10_01_24

 Порушення писемного мовлення: причини, ознаки, особливості корекційної роботи

Фахівець інклюзивно – ресурсного центру (вчитель – логопед) Марина ТУРКО розповіла про порушення писемного мовлення: причини, ознаки, особливості корекційної роботи. Були розглянуті питання стосовно корекції дисграфії,  запропоновані вправи для виправлення писемного мовлення, а також ознайомлювала з навчальними посібниками, дидактичним матеріалом, логопедичними зошитами для корекції мовлення та писемного мовлення.

Особливу увагу зосередилаи на україномовних мобільних застосунках «Digital Inclusion» для спілкування, соціалізації і розвитку у цифровому світі.



#Презентація_фахівець_ІРЦ_Ніна_ЛУЦЕНКО

 #10_01_24 

Розлади шкільних навичок



Мали можливість розібратися із розладами шкільних навичок. Детально охарактеризували усі ознаки порушень, опрацювали ті поведінкові прояви, які повинні насторожити, звернули увагу на важливість вчасної діагностики. Окремо пропрацювали шляхи допомоги дитині у розвитку та оволодінні шкільних навичок за допомогою спеціальних корекційних методів й підходів до навчання.

Фахівець ІРЦ (практичний психолог) Ніна  Луценко


#КППС_09_01_24_Талалаївський_ліцей_старша_ланка_9_Б

 Успіх дитини у її соціалізації та віднайденні свого місця у житті

Під таким гаслом пройшло засідання  09 січня 2024 р.КППС   Талалаївського ліцею під час детального моніторингу досягнень цілей індивідуальної програми розвитку дитини з ООП (9-Б) за участю директора та фахівця інклюзивно-ресурсного центру Оксани МОВЧАН, Інни МАРЧЕНКО. Були обговорені питання щодо  створення сприятливого освітнього простору та розвитку дитини з ООП, яка здобуває освіту в умовах інклюзивного навчання. Членами команди супроводу здійснено моніторинг навчальних досягнень, спираючи на її сильні сторони та зазначено позитивну динаміку розвитку у дитини. Особливо педагогічні працівники, астистент вчителя, тато відмітили успіхи в комунікації та взаємодії з однокласниками та дорослими.







#Методичне_об_єднання_асистентів_вчителів_ вихователів_педагогічних_працівників_які_працюють_з_дітьми_з_ООП

 #Подолання_труднощів_у_навчанні_дітей_з_ООП

#10_01_24 відбулося засідання #асистентів_вчителів_ вихователів_педагогічних_працівників_які_працюють_з_дітьми_з_ООП. У засіданні взяли участь 21 педагогічний працівник. 






Засідання ІІІ

10.01.2024

Форма роботи: Круглий стіл.

 Проблема: «Подолання труднощів у навчанні дітей з ООП»

Термін проведення: 10 січня

Початок засідання: 09.30

Формат проведення: онлайн

Покликання на вебінар

приєднання онлайн

Тема: МО асистентів вчителів  та асистентів вихователів, педагогічних працівників, які працюють з дітьми з ООП

Час: 10 січ. 2024 09:30 AM Київ

 

Зайти Zoom Конференцію

https://us05web.zoom.us/j/83879282357?pwd=kFZwFNvZWhS5IlL3YJaq9ZFM9qMB2L.1

 

Ідентифікатор конференції: 838 7928 2357

Код доступу: wHZA2W

Питання:

Тема:

Форма проведення

ПІБ відповідального

за підготовку доповіді,

виступу

1

Фрагменти взаємодії асистента вчителя (вихователя), вчителя (вихователя) та дитини на уроці або корекційного педагога і дитини на корекційно-розвитковому занятті.

Коротенькі відео

Білан О.П.

Ілляшенко В.І.

Згоннік О.А.

Лобода І.М.

 

(Пожидаєва Ю.С. Шевченко Н.О.,  (за можливості або міні- презентацією досвіду взаємодії- словесно))

2

Розлади шкільних навичок

Доповідь 7-10 хв. презентація

Луценко Н.М.

3

Порушення писемного мовлення: причини, ознаки, особливості корекційної роботи

Доповідь 7-10 хв. презентація

Турко М.В.

 

4

Альтернативна і додаткова комунікація

Доповідь 7-10 хв. презентація

Марченко І.О.

5

 Труднощі, які виникають при впровадженні індивідуального навчання у формі педагогічного патронажу (особливості сприймання і відтворення інформації дітей з ООП)

Запитання –відповіді з досвіду роботи вчителів

Шарко С.І.

Борейко Т.К.

6

Інші питання

Круглий стіл

Усі члени МО

 


#Хибні_фрази_які_ми_чуємо_з_дитинства

 #Просвітницько_роз_яснювальна_робота_з_педагогічними_працівниками_Талалаївського_ліцею

#09_01_24

Установки від батьків,  родичів та інших дорослих, що закладаються нам із дитинства важливі для подальшого становлення особистості. Іноді  вони бувають хибні і можуть згубно впливати на  її самоцінність.

Сьогодні мала нагоду зустрітися з педагогічним колективом Талалаївського ліцею і поговорити про плекання ментального здоров’я здобувачів освіти та вплив дорослих на формування особистості дитини. У форматі засідання за «круглим столом» обговорили важливість позиції дорослого у  розвитку дитячої гармонійності. Вчилися розуміти сучасне покоління, їхні потреби, правильно реагувати на різні поведінкові прояви.  Спонукала вчителів  частіше прислухатися до дітей,  давати можливість проявити індивідуальність.

Фахівець інклюзивно-ресурсного центру (практичний психолог)  Ніна ЛУЦЕНКО






#КППС_09_01_24_Талалаївський _ліцей_середня_ланка_8_А

 Дієва співпраця

09 січня 2023 року відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП, яка здобуває освіту у Талалаївському ліцеї.

Заслухали асистента вчителя, учителів-предметників, практичного психолога, які  проаналізували досягнуті цілі, ефективність методів корекційної роботи, зосередилися на досягненнях дитини, акцентували на подальшій співпраці з батьками для подолання труднощів дівчинки, які виникають у процесі навчальної діяльності.

Директор інклюзивно-ресурсного центру О.О. Мовчан звернула увагу  відповідальних на необхідності  вчасного занесення документів до системи АС «ІРЦ», визначення батьків щодо подальшого вибору здобуття освіти дитини.