понеділок, 27 січня 2025 р.

#КППС_17_01_25_Талалаївський_ліцей_9А

 

17 січня 2025 року відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу,  яка забезпечує ефективність освітнього процесу дитині з ООП у Талалаївському ліцеї.

Разом із залученим фахівцем (практичним психологом) Ніною Луценко проаналізували результати моніторингу навчальних досягнень та труднощів дитини з ООП,  яка здобуває освіту в умовах інклюзивного навчання. Опрацьовано  практичні питання реалізації ІПР, створення необхідних умов для розвитку дитини, подолання труднощів при засвоєнню нею знань, формування нових навичок.





#КППС_08_01_25_Талалаївський_ЗДО_Сонечко

 

08 січня 2025 року фахівець інклюзивно-ресурсного центру Інна МАРЧЕНКО взяла участь у засіданні команди психолого-педагогічного супроводу Талалаївського ЗДО. Психолого-педагогічний супровід дитини з ООП в закладі освіти – взаємоузгоджена співпраця фахівців та батька дитини. В ході засідання було обговорено завдання та цілі ІПР, що вдалося досягти, зазначені короткотривалі цілі для роботи надалі. Проведений систематичний моніторинг дитини з ООП в динаміці її всебічного розвитку.






пʼятниця, 3 січня 2025 р.

#КППС_03_01_25_Плугатарський_ЗЗСО

 


КППС Плугатарський ЗЗСО середня ланка 03.01.2025р.

3 січня 2025 року фахівець інклюзивно – ресурсного центру (вчитель – логопед) Марина ТУРКО взяла участь у онлайн засіданні команди психолого – педагогічного супроводу дітей з ООП Плугатарського ЗЗСО І – ІІІ ступенів.

  На засіданні були опрацьовані та обговорені цілі та завдання ІПР, що вдалося досягти, а що необхідно доопрацювати протягом наступного періоду виконання ІПР. Під час засідання обговорювалися навчальні досягнення кожного учня (2 учня середньої ланки) по кожному навчальному предмету, динаміку засвоєння знань. 

Педагоги звернули увагу на методи навчання дітей, які застосовують у своїй діяльності та їх доцільність. 

Фахівець інклюзивно – ресурсного центру (вчитель – логопед) Марина ТУРКО зосередила увагу на динаміці розвитку учнів та використання педагогами сильних сторін дітей, а також на основні проблеми на які необхідно звернути увагу під час навчання дітей з ООП. Також повідомила про написання протоколу засідання з подальшим занесенням даних в  АС ІРЦ.




вівторок, 31 грудня 2024 р.

#Підведення_підсумків_2024

“Варто тільки повірити, що ви можете — і ви вже на півдорозі до цілі”. — Теодор Рузвельт


Саме з метою усвідомлення професійних цілей та пошуку шляхів до їх досягнень, фахівці ІРЦ та директор  ІРЦ комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр” Талалаївської селищної ради Чернігівської області, 27 грудня 2024 року  у формі тренінгу здійснили підсумок 2024 року та планування 2025 року. 


Головний виклик для КУ «ІРЦ» - як забезпечити належно-професійне виконання завдань, які покладені на інклюзивно-ресурсний центр в умовах війни, постійних небезпек та пристосування для надання послуг, долаючи нові виклики, які несе за собою війна…

Дякуємо ЗСУ! Тримаємо освітній фронт










четвер, 26 грудня 2024 р.

#Нарада_колегія_26_12_2024

 26.12.2024 року директор інклюзивно-ресурсного центру КУ "ІРЦ" Талалаївської селищної ради Оксана МОВЧАН взяла участь у нараді/колегії директорів закладів освіти Талалаївської ТГ, де висвітлила питання: Про переваги інклюзивного закладу освітиПро якісні показники організації інклюзивного навчання в закладах освіти




вівторок, 24 грудня 2024 р.

#Різдвяне_диво_2024

 

Різдвяне диво


Яскрава зіронька зійшла –
Свята Вечеря підійшла.
Кутя, вареники, грибочки,
квасоля, риба огірочки.
Нехай лунає в хаті сміх.
З Різдвом Христовим вас усіх!


Різдво - це час надії, миру і любові. Це час, коли ми всі можемо відкрити свої серця для добра і віри в те, що дійсно можливо щось дивовижне. І диво Різдва завжди нагадує нам про те, що навіть у найтемніші моменти життя завжди є місце для світла і віри. В КУ «ІРЦ» Талалаївської селищної ради Чернігівської області з дітьми було проведено чарівне свято присвячене різдвяним та новорічним святам. На демонстраційному корекційно-розвитковому занятті діти виконували різноманітні вправи: «Подуй на сніжинку», «Що у шапці», називали «Ознаки зими», робили намистинки для ялинки, складали пазли, прикрашали ялинку, малювали та вирізали сніговиків, обводили по контуру новорічних героїв. Всі діти отримали позитивні враження від проведення різноманітних ігор. Веселі оченята дітвори світилися від позитивних емоцій та вражень.