пʼятниця, 15 січня 2021 р.

 



Неуважні діти і дистанційне навчання 

Поради психолога батькам, чиї діти змушені вчитися дистанційно під час карантину. 

У період карантину діти змушені залишатися вдома і вчитися дистанційно. Батькам буває важко змусити дітей вчитися. Особливі труднощі відчувають батьки дітей з синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю (СДУГ) або просто занадто непосидючих дітей. Їм тепер доводиться не тільки виконувати роботу по дому і проводити час з дитиною, а й допомагати їй у навчанні. 
Якщо ви перебуваєте в подібній ситуації і змушені поєднувати ролі домогосподарки, няні і вчителя для дитини, вам можуть допомогти наступні поради. 
Складіть щоденний розклад для дитини. Роздрукуйте його і повісьте так, щоб дитина постійно могла його бачити. Дайте дитині годинник, щоб вона могла стежити за часом. Це організує її і допоможе дотримуватися розкладу. 
Розклад має включати в себе перерви для фізичних вправ. Після таких перерв дитина краще концентрується на навчанні й менше відволікається. 
Зосередьтеся на виконанні навчальних завдань, а не на тому, щоб проводити за навчанням певну кількість часу. Поставте дитині мету: розв'язати всі приклади в параграфі або прочитати 10 сторінок книги. Не змушуйте дитину проводити за підручниками певну кількість часу. Коли ви поставите їй конкретну навчальну мету, вона буде більш мотивованою: якщо вона зробить все завдання швидше, вона зможе пограти або зайнятися чимось цікавим. 
Переконайтеся в тому, що дитина спить достатньо часу. Слідкуйте не тільки за тривалістю сну, але і контролюйте час, коли вона лягає спати і прокидається. Дитина повинна прокидатися в один і той же час - тоді ввечері вона буде втомлюватися і раніше лягати спати. Не варто змушувати дитину спати вдень - це порушить цикли її сну. 
Якщо ви привчите дитину прокидатися в один і той же час - вона не буде страждати від безсоння. Дитина не повинна нічим займатися, лежачи в ліжку перед сном (винятком може бути тільки читання). Ні в якому разі не можна дозволяти їй користуватися смартфоном у ліжку. Тримайте всі мобільні телефони та зарядні пристрої в іншій кімнаті. 
Якщо дитина погано поводиться, ви повинні встановити для неї швидкі і чіткі наслідки. Покарання має бути не надто суворим і недовгим: наприклад, ви можете заборонити дитині користуватися мобільним телефоном протягом години, максимум - до кінця дня. 
Переконайтеся, що у дитини є постійне місце для навчання. Виділіть їй стіл або парту. Дайте дитині все приладдя, необхідне їй для навчання. Це сформує у дитини корисну звичку. Якщо вона звикне вчити уроки в одному і тому ж місці, у неї виникне менше труднощів з навчанням, оскільки середовище буде для неї знайомим, її будуть оточувати одні й ті ж звуки. Це один з ключових принципів теорії навчання. 
Позитивне підкріплення добре допомагає мотивувати дитину. Якщо дитина самостійно виконує всі завдання, у якості винагороди можна купити їй іграшку, виділити більше часу на ігри або дати певні інші привілеї. 
Виконувати роль вчителя для дитини під час карантину - непросте завдання. Дотримуйтесь зазначених рекомендацій - і ви зможете впоратися з нею якнайкраще.

середа, 13 січня 2021 р.

 


До уваги батьків для самостійної роботи з дітьми!
Ранній розвиток. Для підготовки до школи та ЗДО.

Хочете, щоб ваша дитина почувалася впевнено і радісно зустріла новий етап життя?
Посібники серії "365 днів до Нової української школи" не переобтяжують знаннями, а розвивають природну допитливість, вчать міркувати, творчо мислити, тренують дрібну моторику - комплексно забезпечують надійну основу для подальшого успіху.
Детальніше можна ознайомитися на сайті за покликанням: https://www.ranok.com.ua/info-365-dniv-do-nush-veseli-palqchiki-zoshit-dlya-pidgotovki-ruki-ditini-do-pisqma-24595.html


Пропонуємо батькам для користування навчальні матеріали та практичні завдання для самостійної роботи з дітьми, що є доступними та максимально зрозумілими для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, а також дітей з інтелектуальними порушеннями, дітей із синдромом Дауна та розладами аутистичного спектру. Використовуються в системі корекційних занять фахівцями ІРЦ, асистентами вчителя інклюзивної форми навчання.
Потрібно увійти на сайт. Освіта.UA. Розділ: розвиток дитини за покликанням:


вівторок, 29 грудня 2020 р.

 

Стаття в "Трибуні хлібороба"  "В очікуванні дива"


 Методичне об’єднання фахівців з інклюзивної освіти

28 грудня 2020 року на базі КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Талалаївської селищної ради відбулось засідання методичного об’єднання асистентів вчителів, педагогічних працівників, які надають освітні послуги дітям з особливими освітніми потребами, фахівців інклюзивно-ресурсного центру за темою «Сутність процесів адаптації та модифікації для вдосконалення процесу освіти учнів з особливими освітніми потребами». Керівництво роботою методичного об’єднання здійснювала директорка «Інклюзивно-ресурсного центру» Оксана Мовчан. 

Були розглянуті інструктивно-методичні листи щодо організації інклюзивної освіти, питання спільного викладання (методичка) як запоруки успішної взаємодії учителя та асистента вчителя тут,  проведений психологічний тренінг «Інтеграція дитини з ООП у освітній простір», майстер-клас «Логопедичні вправи для покращення дикції», спільний проєкт: «Роль асистента вчителя в діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами». Підведені підсумки роботи та розглянуті питання організації корекційної роботи.

Матеріали щодо роботи команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП. (Тематика засідань, НУШ картинки, Положення команди супроводу, схема  команди супроводу за матеріалами МОНУ )









Навчання  з охорони праці та пожежної безпеки

Через карантинні обмеження все в цьому році відбувалося по-новому... 

 Директорка КУ "Інклюзивно-ресурсного центру" Талалаївської селищної  ради Оксана МОВЧАН проходила навчання з 06.11.2020 по 10.11.2020 в Прилуцькому навчальному підрозділі ТОВ "ЧОНКК" в онлайн режимі (Конференція Zoom) "Навчання з охорони праці посадових осіб", "З питань пожежної безпеки  відповідальних за виконання заходів". Вдало склала іспити та отримала посвідчення.

І ось нарешті надійшли посвідчення...






понеділок, 23 листопада 2020 р.

 

Відбувся вебінар "Інклюзивне навчання під час карантину"

19 листопада 2020 року о 14.00 відбувся обласний (Чернігівська обл.) вебінар з проблеми «Інклюзивне навчання під час карантину», в якому взяли участь директорка Оксана МОВЧАН, вчитель-логопед Марина ТУРКО КУ "Інклюзивно-ресурсного центру" Талалаївської селищної ради  та асистенти вчителів Талалаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Валентина МОВЧАН, Оксана БІЛАН, Валентина ПОМОГАЄВА.





Вітав учасників вебінару ректор ЧІППО Заліський Анатолій Андрійович
Завідувачка відділу інтернатних закладів та інклюзивного навчання Зленко Людмила Олександрівна висвітлила питання нормативно-правового забезпечення інклюзивного навчання під час дистанційної форми.
Методист відділу Олександренко Марина Олександрівна розповіла про співпрацю з батьками та  про допомогу батьків під час дистанційного навчання дитині з особливми освітніми потребами.

середа, 18 листопада 2020 р.

 Для ознайомлення з правилами прийому користувачів послуг КУ "Інклюзивно-ресурсного центру" Талалаївської селищної ради на період дії адаптивного карантину, які діють в установі з 27.08.2020 ПЕРЕГЛЯНУТИ