Ласкаво запрошуємо!!!!!Цей блог створено для всіх кому потрібна інформація і обмін досвідом навчання дітей з особливими освітніми потребами, хто переймається розвитком дітей, для надання професійної допомоги батькам, які мають бажання і змогу розвивати своїх дітей!!! Тож надіємось, що він буде цікавим і корисним для всіх небайдужих людей! Адже педагоги - це невипадкові люди, а особливі педагоги поготів!!!!
понеділок, 27 січня 2025 р.
#Саморозвиток_Аутизм_у_клінічній_практиці_22_01_25
#КППС_07_01_25_консультації_20_01_25_Харківський ЗЗСО
07.01.2025 року відбулися засідання КППС Харківського ЗЗСО
Основні завдання таких засідань:





#КППС_08_01_25_Липівський_ЗЗСО
08 січня 2025 року відбулося засідання команди
психолого-педагогічного дитини з ООП Липівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів.
Учасники команди супроводу проаналізували
результати моніторингу динаміки розвитку дитини з ООП, яка здобуває освіту в
умовах інклюзивного навчання, засвоєння
нею знань, умінь і навичок, її самореалізації та соціалізації, результативність
корекційного впливу у розвитку пізнавальної діяльності,
емоційно-вольової сфери дитини. Обговорили
питання ведення документації, календарного планування, оцінювання, створення
необхідних умов для розвитку особистості дитини.
#КППС_06_01_25_Плугатарський_ЗЗСО
КППС_06_01_25_Плугатарський_ЗЗСО
КППС Плугатарський ЗЗСО початкова ланка 06.01.2025р.
6 січня 2025 року директор інклюзивно-ресурсного центру Оксана
МОВЧАН та фахівець інклюзивно – ресурсного центру (вчитель – логопед) Марина
ТУРКО взяли участь у онлайн засіданні команди психолого – педагогічного
супроводу дітей з ООП Плугатарського ЗЗСО І – ІІІ ступенів.
На засіданні було здійснено моніторинг розвитку навчальних досягнень учнів
(4 учня початкової ланки) та створення необхідних умов для розвитку дітей з особливими
освітніми потребами, засвоєння ними знань, умінь, навичок.
Вчителі початкових класів відмічали позитивні результати, які були
досягнуті протягом півріччя, детально проаналізувавши кожну галузь.
Труднощі у виконанні індивідуальної програми розвитку виникли у початковій
ланці (3 кл.), тому що в зв’язку з сімейними обставинами та хворобою дитина не
мала змоги великий проміжок часу навчатися в очній формі, тому обговорили
подальше навчання дитини з ООП.
Фахівець інклюзивно – ресурсного центру (вчитель – логопед) Марина ТУРКО надала
рекомендації стосовно створення необхідних умов для досягнення результатів розвитку
особистості дитини.
Директор інклюзивно – ресурсного центру Оксана МОВЧАН зосередила увагу
на динаміці розвитку учнів та використання педагогами сильних сторін
дітей, а також на основні проблеми на які необхідно звернути увагу
під час навчання дітей з ООП. Також повідомила про внесення
скоригованих цілей і завдань в ІПР з подальшим занесенням даних
в АС ІРЦ з відповідним протоком засідання.
#КППС_17_01_25_Талалаївський_ліцей_3А_3Б
#КППС_17_01_25_Талалаївський_ліцей_10Б
#КППС_17_01_25_Талалаївський_ліцей_5А
17 січня 2025 року відбулося засідання психолого-педагогічного супроводу середньої ланки 5-А класу Талалаївського ліцею із залученим фахівцем інклюзивно-ресурсого центру Інною МАРЧЕНКО. Здійснений моніторинг ІПР. Були обговорені та проаналізовані результати успішного навчання дитини з особливими освітніми потребами, засвоєння нею знань, адаптації навчальних предметів, корекційно-розвиткові заняття, тісна співпраця з батьками дитини.