вівторок, 26 вересня 2017 р.

Новий досвід

Вчителі масової школи переймали досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Фотозвіт

 Постало  запитання: як  застосувати отримані знання у масовій школі в інклюзивних класах...

25.09.2017. вчителі, Ступак Т.М., Іваненко С.П., Семич М.І., Мовчан О.О., які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами (ООП) здійснили виїзне засідання до Удайцівського навчально-реабілітаційного центру щодо особливостей навчально-виховного процесу для учнів з ООП  з метою перенесення отриманого досвіду в практику  масової школи в інклюзивні класи.
Потрапивши в НРЦ ми потрапили, ніби в іншу країну з іншими правилами і законами. Це середовище, в якому цим діткам комфортно, де повністю забезпечені всі умови для гармонійного розвитку діток та пристосовано все, щоб  в подальшому дитина змогла отримати путівку у майже самостійне життя. Ми побували майже в усіх класах на різних уроках (всього вихованців 65, а наповнюваність у класах до 5 учнів), де нам запропонували елементи уроку.
Діти у НРЦ отримують в першу чергу практичні навички, які необхідні їм для пристосування у подальшому житті, трудотерапію, корекцію розвитку і елементи навчання відповідно до своїх фізичних можливостей.
 Важливим результатом нашої поїздки стало укладення угод про надання методичної допомоги щодо роботи з дітьми з ООП з  Удайцівським НРЦ та відділом освіти, та опорною Талалаївською ЗОШ І-ІІІ ступенів. Також  НРЦ надав в користування навчальну літературу для дітей з особливими освітніми потребами.
І щоб не говорили прихильники і противники інклюзивного навчання у масовій школі дитина з особливими освітніми потребами отримує в першу чергу соціалізацію, корекцію розвитку відповідно до рекомендацій психолого-медико-педагогічної консультації, знання відповідно до своїх психофізичних можливостей. Та  темп уроку і виклад матеріалу зовсім не відповідає темпу дитини з ООП, адже у масовій школі виклад побудований на сильнішого учня і тут завдання асистента вчителя здійснити особистісно-зорієнтований підхід,  щоб дитина змогла винести з уроку елементи знань необхідні для засвоєння, а от навичок до пристосування в самостійному житті  у масовій школі недостатньо, адже у масової школи навіть немає відповідно матеріально-технічної бази.
Дякуємо всьому колективу Удайцівського НРЦ за величезну працю і професіоналізм, за те що вони вкладають всю душу у розвиток особливих діток, і за те що вони прийняли нашу делегацію і надали вичерпну інформацію про особливості навчально-виховного процесу особливих діток. А педагогам масової школи, які працюють з дітьми з ООП терпіння, натхнення  у цій складній справі і головне отримання результату, який би задовольнив і батьків, і вас.
P.S Дуже прикро, що деякі батьки дітей з особливими освітніми потребами хочуть реалізувати себе через дитину не бачачи реальних її можливостей. Раджу вивчати всі потреби і можливості своїх дітей.



Немає коментарів:

Дописати коментар