понеділок, 30 жовтня 2017 р.

Нетрадиційні методи корекції

Шишкотерапія
Спрямовую свою  роботу на пошук нових підходів у навчанні, які б сприяли освоєнню навчального матеріалу, корекції та компенсації психофізичних порушень у дітей. Актуальною залишається проблема розробки та впровадження у навчально-виховний процес з подолання мовленнєвих порушень нетрадиційних методів навчання. Нетрадиційні методи впливу в роботі вчителя-логопеда стають перспективним засобом корекційно-розвиваючої роботи з дітьми, що мають порушення мови.
Ці методи терапії належать до числа ефективних засобів корекції, все частіше застосовуються в спеціальній педагогіці і допомагають досягненню максимально можливих успіхів у подоланні мовних недоліків. На тлі комплексної логопедичної допомоги нетрадиційні методи терапії, не вимагаючи особливих зусиль, оптимізують процес корекції мовлення дітей логопатів і сприяють оздоровленню всього організму дитини.


Згідно східної медицини весь організм людини розміщується на кистях рук, обличчі, стопах ніг. Якщо натискати на кисть руки або стопу  ноги негострим предметом, можна знайти відповідні точки, до яких і потрібно прикладати насіннячко, плоди або зернятко.
Шишки  можна використовувати для масажу кистей рук, обличчя і стоп як стимулятори - масажери, і для прикріплення до відповідних точок і зон у вигляді аплікації, як "біологічно активний магніт, який випромінює в процесі життєдіяльності біологічні хвилі". Саме вони і стимулюють біологічно активні точки (БАТ), передають їм свою життєву енергію. 
Тому як масажери можна використовувати горіхи, шишки, плоди каштана або дерев'яну качалку, випиляну з сосни, дуба, берези, буку. Можна покатати між долонями, наприклад, картоплю, моркву, яблуко або між пальців горошину, лісовий горішок.
Отже, використання нетрадиційних методів у корекційно - виховній роботі - це подолання бар’єрів у спілкуванні, покращення розуміння себе та інших, зняття психічного напруження, створення можливостей для самовираження, набуття навичок адекватної поведінки та соціалізації дитини в суспільстві.

Немає коментарів:

Дописати коментар