Ласкаво запрошуємо!!!!!Цей блог створено для всіх кому потрібна інформація і обмін досвідом навчання дітей з особливими освітніми потребами, хто переймається розвитком дітей, для надання професійної допомоги батькам, які мають бажання і змогу розвивати своїх дітей!!! Тож надіємось, що він буде цікавим і корисним для всіх небайдужих людей! Адже педагоги - це невипадкові люди, а особливі педагоги поготів!!!!
неділя, 14 лютого 2016 р.
Посадова інструкція асистента вчителя
Посадова інструкція асистента вчителяhttps://drive.google.com/file/d/0B0HfMS0VvSbwQVZhSUFaTWJLLTA/view?usp=sharing
ДНЗ (інклюзивна група)
Нормативні документи для організації інклюзивного навчання (інклюзивних груп) в ДНЗhttps://drive.google.com/folderview?id=0B0HfMS0VvSbwdnczVGNHNHBOYjA&usp=sharing
неділя, 7 лютого 2016 р.
Цитата
Цитата
Діти з ООП
„Якщо Ви почнете виховувати дитину з тяжкими порушеннями
то, не надаючи батькам багато надії, не втрачайте її самі і підтримуйте себе в
тяжкій праці, яку Ви виконуєте… Якщо вона лінива, нездібна, неохайна, неуважна,
одним словом у неї немає жодної позитивної якості, яку б Ви хотіли
побачити – не падайте духом. Якщо вона
постійно лежить – посадіть її; якщо вона сидить – поставте її; якщо вона не
їсть самостійно – тримайте її пальці, але не ложку, під час їди; якщо вона
взагалі не діє – стимулюйте її м’язи до дії; якщо вона не дивиться і не
розмовляє – говоріть їй самі і дивіться за неї. Годуйте її як людину, яка
працює, і примусьте її працювати, працюючи разом з нею; будьте її волею,
розумом, дією. І якщо Ви не були в змозі протягом трьох-чотирьох років дати їй
розум, здатність до мовлення і довільність рухів, то в будь-якому разі ні
турбота ваша, ні енергія, яку Ви витратили на неї, не пропали дарма; якщо вона
не досягнула тих успіхів, яких Ви добивались, то вона, у будь-якому випадку,
стала здоровішою і сильнішою, стала
слухнянішою і моральнішою. А хіба цього мало?
Той, хто зробив все, що міг,– зробив все”.
Е. Сеген.
пʼятниця, 5 лютого 2016 р.
Анкетування інклюзія
Анкета для педагогічних працівників щодо запровадження інклюзивної форми навчанняhttps://drive.google.com/file/d/0B0HfMS0VvSbwZ1c2V3BscWlQSVk/view?usp=sharing
Результати анкетуванняhttps://drive.google.com/file/d/0B0HfMS0VvSbwQVlfbzJCRTlzR28/view?usp=sharing
Результати анкетуванняhttps://drive.google.com/file/d/0B0HfMS0VvSbwQVlfbzJCRTlzR28/view?usp=sharing
четвер, 4 лютого 2016 р.
середа, 3 лютого 2016 р.
Звіт КМУ: куди зрушила освіта в 2015 році (зокрема щодо інклюзивного навчання)
Затверджено нормативну
базу для впровадження інклюзивної освіти в роботу дошкільних та
загальноосвітніх навчальних закладів.
Законом України “Про внесення змін до деяких
законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання” від
05.06.2014 № 1324-VІІ внесено зміни до Закону
України “Про дошкільну освіту” щодо організації інклюзивного навчання в
дошкільних навчальних закладах.
Спільним наказом МОН та МОЗ від 06.02.2015 № 104/52,
зареєстрованим у Мін’юсті 26.02.2015 за № 224/26669, затверджено Порядок
комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах.
Збільшено
у 2,5 раза коефіцієнт фінансування навчання учнів з особливими потребами в
інклюзивних та спеціальних класах загальноосвітніх навчальних закладів (Закон
України “Про Державний бюджет України на 2015 рік”), унормовано
питання оплати праці педагогічних працівників, у тому числі асистента вчителя,
у класах з інклюзивним навчанням (постанова Кабінету Міністрів України від 08.07.2015 № 479
“Про внесення зміни у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 30
серпня 2002 р. № 1298” ).
За статистичними даними,
порівняно з минулим роком у 2015/16 навчальному році на 25,5 % (2720 осіб)
збільшилася кількість учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних
класах; на 6,2 % (5265 осіб) учнів з особливими потребами, для яких
навчально-виховний процес організовано у спеціальних класах загальноосвітніх
шкіл за місцем їх проживання; на 36,1 відсоток введено більше посад асистента
вчителя (994 посади).
Вжито
заходів щодо розвитку мережі загальноосвітніх шкіл з інклюзивним навчанням,
навчально-реабілітаційних центрів для навчання дітей із складними порушеннями
розвитку та оптимізації мережі інтернатних закладів для дітей-сиріт та дітей,
позбавлених батьківського піклування (накази МОН від18.02.2015 № 163 “Про затвердження плану
заходів щодо виконання рекомендацій парламентських слухань на тему: “Освіта,
охорона здоров’я та соціальне забезпечення дітей з порушеннями психофізичного
розвитку: проблеми та шляхи їх вирішення”; від 31.12.2015 № 1436 “Про
затвердження плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими
освітніми потребами в загальноосвітньому просторі”).
На 20 % порівняно
із 2014/15 навчальним роком збільшилася кількість закладів для навчання дітей
із складними порушеннями розвитку – навчально-реабілітаційних центрів. У
2015/16 навчальному році функціонує 58 таких центрів, де навчаються 6 356
учнів.
Підписатися на:
Дописи (Atom)