понеділок, 30 травня 2016 р.

Нагорода.

Вітаємо!
Вручення дипломів,  Іващенко А. та Лавренко Є. ученицям Талалаївської ЗОШ І-ІІІ ст., за участь у фотоконкурсі "Я такий як ти!". Вручає  начальник відділу освіти Талалаївської РДА   О.П. Плюта на святі останнього дзвоника.

вівторок, 24 травня 2016 р.

Переваги і недоліки інклюзивного навчання

Різнобічні сторони інклюзивного навчання

Пам*ятка спілкування батьків і дітей з ООП

Спілкування батьків і дітей з ООП. Корекційна робота

Інклюзія

Міні-тренінг"Фундамент інклюзії"

Підведення підсумків. Інклюзивне навчання

24.05.2016 на базі Талалаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулося заключне засідання мультидисциплінарної команди щодо підсумків і аналізу впровадження інклюзивного навчання .
Були розглянуті наступні питання:
1.Різнобічні сторони інклюзивного навчання (позитивні і негативні). Міні-тренінг. (Мовчан О.О.)
2. Підведення підсумків. Висновки та рекомендації кожного учасника навчально-виховного процесу інклюзивного класу. Досягнення і перспектива розвитку  учнів інклюзивного класу за 2015-2016 навчальний рік (тезисно з наведенням конкретних фактів.)
3.Значення та результати корекційно-розвиткових занять для дітей з ООП. (Нужненко С.О, Лакиза В.Ю)
4.Соціальний супровід асистента вчителя. (Мовчан В.В.)
5.Правила спілкування батьків з дитиною та здійснення корекційної в роботи в сімї. (Нужненко С.О., Мовчан О.О. (пам’ятка)).
6.Бачення батьків. (Лавренко С.П., Іващенко М.М)
7.Обговорення проекту «Положення про консиліум психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в ДНЗ та ЗНЗ»
Учителями-предметниками були надані звіти щодо досягнутих цілей і рекомендацій для дітей з особливими освітніми потребами.
Засідання пройшло в невимушеній і доброзичливій атмосфері, цьому сприяв і проведений міні-тренінг Мовчан О.О.

 

 





 


понеділок, 23 травня 2016 р.

Толерантність= терпимість

Поняття «толерантність» є синонімом слова «терпимість», саме так воно звучить латиною. Толерантність людей є найважливішою умовою миру і злагоди в сім'ї, колективі та суспільстві. Адже соціальні взаємовідносини постійно змінюються, породжуючи то гармонію, то однобічну перевагу, а то й зіткнення безпосередніх інтересів. У різних людей – різні погляди на життя, працю, кохання тощо. Чи завжди ми поважаємо думки, погляди інших? Як треба поважати інших? Чи треба прагнути, щоб інша людина сприйняла ваші погляди? Проявляти нетерпимість чи бути толерантним? 
Притча про аксакала (голова роду, старійшина на Кавказі)
Помирає в одному поселенні старий аксакал. Прийшли до нього люди попрощатися, та й говорять: «Скажи нам, мудрий старий, як вдалося тобі створити такий порядок у сім'ї, що усі сини й невістки, дочки й зяті жили разом у мирі й злагоді». Не може вже говорити старий – подають йому папір і олівець, і він довго пише. І коли випадає з рук вмираючого аркуш, дуже здивувалися усі – там 100 разів було написане одне слово. Не здогадуєтесь яке? 100 разів було написане слово – ТЕРПИМІСТЬ!!!

Це одна з найважливіших рис про яку потрібно пам'ятати людям, особливо тим, які задіяні в навчанні дітей з особливими освітніми потребами.

пʼятниця, 20 травня 2016 р.

Спільні дії в просуванні інклюзивного навчання

Спільні дії в просуванні інклюзивного навчання


· Приймати всіх дітей до загальноосвітніх шкіл та шкільного життя.

· Надавати всебічну допомогу учням з особливими потребами, їх одноліткам та вчителям в разі потреби.

· Дивитися на кожного учня з огляду на те, що він може, а не на те, що він не може.

· Створювати навчальні цілі згідно індивідуальних можливостей кожної дитини беручи до уваги, що діти можуть мати різні навчальні цілі, але навчатися разом в класі.

· Переобладнати школи і класи з тим, щоб вони зосереджували увагу на потенціалі кожної дитини.

· Сприяти сильному лідерству в особі директора школи і адміністрації

· Сприяти підготовці вчителів, які ознайомлені з різними методами викладання.

· Формувати команду — директорів шкіл, вчителів, батьків, учнів та інший персонал, що працюють разом у визначенні найефективніших шляхів надання якісної освіти в інклюзивному середовищі.

· Підтримувати виважене ставлення до батьків, особливо до мрій батьків та цілей щодо майбутнього їхніх дітей.