пʼятниця, 23 вересня 2022 р.

#Насичений тиждень12.09-16.09 #Зустріч фахівця інклюзивно-ресурсного центру з практичними психологами закладів загальної середньої освіти 15.09.22

 Інклюзія, породжена війною

15 вересня 2022 року фахівець інклюзивно-ресурсного центру (практичний психолог) Ніна Луценко взяла участь у засіданні методичного об’єднання практичних психологів закладів загальної середньої освіти Талалаївської селищної ради, яке відбувалося в режимі онлайн. Фахівець запропонував до уваги учасників тему про  інклюзію, породжену війною. Висвітлив питання психотравми як наслідку подій війни для дітей з ООП та ВПО. Також опрацювали питання психологічної допомоги для дітей з особливими освітніми потребами при посттравматичному стресовому розладі.




четвер, 22 вересня 2022 р.

#Навчальний_курс_з_основ_самодопомоги_та_допомоги_іншим

Навчання фахівця інклюзивно-ресурсного центру (практичного психолога)

З 07 вересня до 19 вересня 2022 року фахівець інклюзивно-ресурсного центру (практичний психолог)  Талалаївської селищної ради Ніна Луценко була слухачем навчального курсу з основ самодопомоги та допомоги іншим для психологів ІРЦ Чернігівської області, який був організованим Міжнародним благодійним фондом Parimatch Foundation, Ізраїльською коаліцією травми спільно з Чернігівською обласною військовою адміністрацією.

Тренінг складався з двох  модулів. На одному під керівництвом тренера Дениса Денисенка - психолога, організатора гуманітарної допомоги населенню у кризових ситуаціях вправлялися з техніками самопідтримки та пом’якшення втоми від вигорання та співчуття для осіб, які надають догляд. На другому разом з тренером  Рітою Габай - експерткою Ізраїльської Коаліції Травми, клінічним психологом, психологом системи освіти вчилися працювати з дітьми в умовах війни, технікам продуктивної комунікації та зцілення.





#Насичений тиждень12.09-16.09 #Зустріч фахівців з інклюзивного навчання 16.09.22

 

Методичне об’єднання асистентів вчителів

" Щоб дитина була палко зацікавлена навчанням, їй необхідне багате, різноманітне, приваблююче, інтелектуальне життя"

                                                                              В.О. Сухомлинський

16 вересня 2022 року на базі КУ «Інклюзивно – ресурсного центру» Талалаївської селищної ради відбулося методичне об’єднання асистентів вчителів на тему: «Аспекти організації інклюзивного навчання 2022 – 2023 н.р.».

Учасників зібрання привітала директор КУ «ІРЦ» Оксана МОВЧАН, яка розповіла про інклюзивне навчання в умовах воєнного стану, як зробити онлайн – уроки інклюзивними, а також окреслила важливість командної роботи, фахової підтримки. Також директор ІРЦ наголосила на важливості складання дієвої індивідуальної програми розвитку дитини як складника успішного навчання дітей з ООП (структура, оформлення за новим зразком, складання, внесення в АС ІРЦ).

Асистенти вчителів, які працюють не один рік на даній посаді, поділилися з власного досвіду, як працювати з дітьми з ООП.

Жанна ЗАЙКОВА розповіла про роль і завдання асистента вчителя. Документація асистента вчителя. Про команду психолого – педагогічного супроводу розповіла Оксана БІЛАН.

Фахівець інклюзивно – ресурсного центру (вчитель – логопед) Марина ТУРКО розповіла про практичну реалізацію пристосувального (адаптованого) розкладу для дітей з ООП в умовах війни.

Фахівець інклюзивно – ресурсного центру (практичний психолог) Ніна ЛУЦЕНКО розповіла про інклюзію, породжену війною. Особливого значення надала темі психотравми, як наслідок подій війни для дітей з ООП та ВПО, адже в зв’язку з сьогоднішніми подіями, дана тема є актуальною.

Зустріч фахівців з інклюзивного навчання пройшла досить емоційно і насичено.








середа, 19 січня 2022 р.

Засідання команди психолого – педагогічного супроводу дитини з ООП В ЗДО

 

18 січня відбулося засідання команди психолого – педагогічного супроводу в Талалаївському дитячому ясла – садку «Сонечко» 

щодо визначення рівня підтримки для дитини з ООП.


За результатами моніторингу динаміки розвитку дитини з особливими освітніми потребами та враховуючи методичні рекомендації щодо визначення категорій (типології) освітніх труднощів та рівнів підтримки в освітньому процесі визначили рівень підтримки для дитини, яка виховується в інклюзивній групі.

Обговорили протокол засідання КППС щодо визначення рівня підтримки у ЗДО. Розглядали індивідуальну програму розвитку (ІПР) згідно нових вимог.

Ознайомили директора Талалаївського дитячого ясла – садку «Сонечко» Світлану ВЕРХОГЛЯД з роботою у кабінеті керівника освітнього закладу в АС ІРЦ. Порадили розробити поки що ІПР у форматі WORD за новою формою, так як в системі ще старий зразок висновку.

P/S/Міністерство освіти і науки України рекомендує до 01 лютого 2022 року переглянути індивідуальні програми розвитку дітей з ООП, які виховуються в інклюзивних групах ЗДО та відповідним формуванням ІПР в системі АС ІРЦ.

У КППС взяли участь директор інклюзивно-ресурсного центру Оксана МОВЧАН, фахівці інклюзивно-ресурсного центру Ніна ЛУЦЕНКО, Марина ТУРКО.



пʼятниця, 14 січня 2022 р.

14.01.2022 Онлайн зустріч з Радницею -уповноваженою Президента України Герасимчук Дар'єю Михайлівною

Онлайн зустріч з Радницею - уповноваженою Президента України з прав дитини та дитячої реабілітації Герасимчук Дар'єю Михайлівною, керівниками Ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти, директорами ІРЦ.

Питання  обговорення;  ЕКСПЕРТНА РАДА,  деякі питання роботи в АС ІРЦ (розробники)