пʼятниця, 12 березня 2021 р.

Новорічне диво (Спогади зустріч 2021 року)

Перегортаючи проведені заходи, мимоволі навіялись теплі спогади про новий рік, подарунки.... а ось так новорічне свято зустрічали наші вихованці... 

Новий рік – час чудес, свято радості, щастя та очікування чогось нового та неймовірного. Ялинка, подарунки, здійснення мрій, святковий настрій – із такими словами у більшості людей асоціюється новорічне диво.

В комунальну установу «Інклюзивно – ресурсний центр» Талалаївської селищної ради завітало «Новорічне диво». Всі діти з нетерпінням чекали цього дня, коли до них у гості прийде чарівна Новорічна казка. Для всіх діток, які відвідують ІРЦ був проведений тиждень новорічних див. В полон радості та сміху захоплювали діток цікаві завдання – змагання такі як: «Прикрась ялинку», «Закинь м’ячик у ворота», «Новорічна сніжинка», складання пазлу «Новорічні пригоди», майстер-клас «Прикраси на ялинку» та написання листа Діду Морозу. Діти отримали багато позитивних емоцій та незабутніх вражень, проявляли спритність, увагу, ерудованість у конкурсах. Не обійшлося і без солодощів від Дідуся Мороза.

 Сподіваємося, що святковий настрій у дітей залишиться надовго!

 

Методичне об’єднання фахівців з інклюзивної освіти

 "Всі шкільні проблеми стоять і перед сім'єю, усі труднощі, які виникають у складному процесі шкільного виховання, сягають своїм корінням у сім'ю"

                                                                              В.О. Сухомлинський

11 березня 2021 року, на базі «Інклюзивно-ресурсного центру» Талалаївської селищної ради відбувся семінар-практикум з елементами тренінгу за участі асистентів вчителів Талалаївського та Плугатарського закладів загальної середньої освіти та фахівців «ІРЦ».

Учасників зібрання привітала директор КУ «ІРЦ» Оксана МОВЧАН, яка  зупинилася на  кроках до залучення батьків до освітнього процесу, наголосила на інформативній бесіді з батьками та важливому зв’язку «дім-заклад освіти», а також окреслила важливість командної роботи, фахової підтримки.

Асистенти вчителів розповіли з власного досвіду про форми і методи роботи з батьками дітей з особливими потребами.

Під час семінару також розглядались питання про звільнення від ДПА учнів з ООП, опрацьовувались проблемні моменти, які виникають під час виконання асистентом вчителя своїх посадових обов’язків.

Фахівці ІРЦ провели практичне ознайомлення з методичними посібниками, які є у вільному доступі у бібліотеці Талалаївського і Плугатарського ЗЗСО.

Цікаве та «особливе» практичне заняття з елементами тренінгу «На роботу як на свято. Толерантність починається з педагога» провела з учасниками семінару практичний психолог Ніна ЛУЦЕНКО. Тренінг був направлений на подолання професійного вигорання, розвитку професійної самосвідомості педагогів, формуванню толерантного ставлення до дітей, інших людей, гармонізації взаємин в колективі.

Цікавим та практичним було обговорення питання застосування вправ та ігор для розвитку мислення у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Вчитель-дефектолог «ІРЦ» Ніна ЛУЦЕНКО поділилась досвідом роботи з корекції навчальної діяльності у дітей молодшого шкільного віку.

На закінчення семінару-практикуму всі учасники мали можливість за чашкою теплого чаю обговорити окремі питання щодо організації навчального процесу дітей з особливими освітніми потребами.

Фахівці КУ «ІРЦ» Талалаївської селищної ради










пʼятниця, 15 січня 2021 р.

 



Неуважні діти і дистанційне навчання 

Поради психолога батькам, чиї діти змушені вчитися дистанційно під час карантину. 

У період карантину діти змушені залишатися вдома і вчитися дистанційно. Батькам буває важко змусити дітей вчитися. Особливі труднощі відчувають батьки дітей з синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю (СДУГ) або просто занадто непосидючих дітей. Їм тепер доводиться не тільки виконувати роботу по дому і проводити час з дитиною, а й допомагати їй у навчанні. 
Якщо ви перебуваєте в подібній ситуації і змушені поєднувати ролі домогосподарки, няні і вчителя для дитини, вам можуть допомогти наступні поради. 
Складіть щоденний розклад для дитини. Роздрукуйте його і повісьте так, щоб дитина постійно могла його бачити. Дайте дитині годинник, щоб вона могла стежити за часом. Це організує її і допоможе дотримуватися розкладу. 
Розклад має включати в себе перерви для фізичних вправ. Після таких перерв дитина краще концентрується на навчанні й менше відволікається. 
Зосередьтеся на виконанні навчальних завдань, а не на тому, щоб проводити за навчанням певну кількість часу. Поставте дитині мету: розв'язати всі приклади в параграфі або прочитати 10 сторінок книги. Не змушуйте дитину проводити за підручниками певну кількість часу. Коли ви поставите їй конкретну навчальну мету, вона буде більш мотивованою: якщо вона зробить все завдання швидше, вона зможе пограти або зайнятися чимось цікавим. 
Переконайтеся в тому, що дитина спить достатньо часу. Слідкуйте не тільки за тривалістю сну, але і контролюйте час, коли вона лягає спати і прокидається. Дитина повинна прокидатися в один і той же час - тоді ввечері вона буде втомлюватися і раніше лягати спати. Не варто змушувати дитину спати вдень - це порушить цикли її сну. 
Якщо ви привчите дитину прокидатися в один і той же час - вона не буде страждати від безсоння. Дитина не повинна нічим займатися, лежачи в ліжку перед сном (винятком може бути тільки читання). Ні в якому разі не можна дозволяти їй користуватися смартфоном у ліжку. Тримайте всі мобільні телефони та зарядні пристрої в іншій кімнаті. 
Якщо дитина погано поводиться, ви повинні встановити для неї швидкі і чіткі наслідки. Покарання має бути не надто суворим і недовгим: наприклад, ви можете заборонити дитині користуватися мобільним телефоном протягом години, максимум - до кінця дня. 
Переконайтеся, що у дитини є постійне місце для навчання. Виділіть їй стіл або парту. Дайте дитині все приладдя, необхідне їй для навчання. Це сформує у дитини корисну звичку. Якщо вона звикне вчити уроки в одному і тому ж місці, у неї виникне менше труднощів з навчанням, оскільки середовище буде для неї знайомим, її будуть оточувати одні й ті ж звуки. Це один з ключових принципів теорії навчання. 
Позитивне підкріплення добре допомагає мотивувати дитину. Якщо дитина самостійно виконує всі завдання, у якості винагороди можна купити їй іграшку, виділити більше часу на ігри або дати певні інші привілеї. 
Виконувати роль вчителя для дитини під час карантину - непросте завдання. Дотримуйтесь зазначених рекомендацій - і ви зможете впоратися з нею якнайкраще.

середа, 13 січня 2021 р.

 


До уваги батьків для самостійної роботи з дітьми!
Ранній розвиток. Для підготовки до школи та ЗДО.

Хочете, щоб ваша дитина почувалася впевнено і радісно зустріла новий етап життя?
Посібники серії "365 днів до Нової української школи" не переобтяжують знаннями, а розвивають природну допитливість, вчать міркувати, творчо мислити, тренують дрібну моторику - комплексно забезпечують надійну основу для подальшого успіху.
Детальніше можна ознайомитися на сайті за покликанням: https://www.ranok.com.ua/info-365-dniv-do-nush-veseli-palqchiki-zoshit-dlya-pidgotovki-ruki-ditini-do-pisqma-24595.html


Пропонуємо батькам для користування навчальні матеріали та практичні завдання для самостійної роботи з дітьми, що є доступними та максимально зрозумілими для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, а також дітей з інтелектуальними порушеннями, дітей із синдромом Дауна та розладами аутистичного спектру. Використовуються в системі корекційних занять фахівцями ІРЦ, асистентами вчителя інклюзивної форми навчання.
Потрібно увійти на сайт. Освіта.UA. Розділ: розвиток дитини за покликанням:


вівторок, 29 грудня 2020 р.

 

Стаття в "Трибуні хлібороба"  "В очікуванні дива"


 Методичне об’єднання фахівців з інклюзивної освіти

28 грудня 2020 року на базі КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Талалаївської селищної ради відбулось засідання методичного об’єднання асистентів вчителів, педагогічних працівників, які надають освітні послуги дітям з особливими освітніми потребами, фахівців інклюзивно-ресурсного центру за темою «Сутність процесів адаптації та модифікації для вдосконалення процесу освіти учнів з особливими освітніми потребами». Керівництво роботою методичного об’єднання здійснювала директорка «Інклюзивно-ресурсного центру» Оксана Мовчан. 

Були розглянуті інструктивно-методичні листи щодо організації інклюзивної освіти, питання спільного викладання (методичка) як запоруки успішної взаємодії учителя та асистента вчителя тут,  проведений психологічний тренінг «Інтеграція дитини з ООП у освітній простір», майстер-клас «Логопедичні вправи для покращення дикції», спільний проєкт: «Роль асистента вчителя в діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами». Підведені підсумки роботи та розглянуті питання організації корекційної роботи.

Матеріали щодо роботи команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП. (Тематика засідань, НУШ картинки, Положення команди супроводу, схема  команди супроводу за матеріалами МОНУ )









Навчання  з охорони праці та пожежної безпеки

Через карантинні обмеження все в цьому році відбувалося по-новому... 

 Директорка КУ "Інклюзивно-ресурсного центру" Талалаївської селищної  ради Оксана МОВЧАН проходила навчання з 06.11.2020 по 10.11.2020 в Прилуцькому навчальному підрозділі ТОВ "ЧОНКК" в онлайн режимі (Конференція Zoom) "Навчання з охорони праці посадових осіб", "З питань пожежної безпеки  відповідальних за виконання заходів". Вдало склала іспити та отримала посвідчення.

І ось нарешті надійшли посвідчення...