неділю, 24 січня 2016 р.

Ігри з предметами з оточення. Ігри з дрібними іграшками. Шнурівки


Ігри з предметами з оточення.

Нас оточує безліч предметів, яі допомагають розвивати дрібну моторику рук. Огляніться навколо себе і вам стануть у пригоді :
різноманітні крупи,
ґудзики;
решітка для мийки,
пельменниця,
пробки від пластикових пляшок,
прищепки,
мотузки,
горіхи та шишки,
намисто,
сірники,
тісто,
та багато інших предметів, які ви знайтете у своїй оселі .

Методика проведення гор:
1.Відшукайте предмети в оточені, запропонуйте їх дитині.
2.Розгляньте з дитиною предмети, розкажіть як ними можна погратися.
3.Покажіть спосіб виконання завдання.
4.Запропонуйте дитині погратися.

Зразки ігрових завдань:
«Художники». Візьміть яскраву тарілку. Тонким рівномірним шаром розсипте по ній дрібну крупу. Запропонуйте дитині провести лінію – «доріжку», намалювати щось ще – «парканчик», «дощик», «хвилі», тощо.
«Ґудзикова мозаїка». Підберіть ґудзики різного розміру і кольору. Запропонуйте дитині викласти малюнок – спочатку за зразком, потім самостійно – «квіточка», «метелик», «сніговик», тощо.
«Крокують наші пальчики». Візьміть решітку для мийки. Запропонуйте дитині вказівним і середнім пальцями, як ніжками,прокрокувати по клітинках. «Ходити» можна спочатку однією рукою, потім іншою, потім двома руками разом.
«Бджілки». Візьміть пельменницю. Поясніть дитині, що її поверхня схожа на бджолині соти. Запропонуйте зробити з вказівного і середнього пальчиків бджілку, що літає над сотами та опускається в них.
«Місимо тісто». Насипте в миску гороху або квасолі. Запропонуйте дитині опустити руки в миску і зобразити, що вона місить тісто.
«Попелюшка». Змішайте разом різні предмети (горох і квасоля, великі і маленькі ґудзики, сині та червоні пробки з пластикових пляшок). Запропонуйте дитині розкласти предмети за певною ознакою.
«Лижники». Дві пробки від пластикових пляшок покладіть на столі різьбою доверху. Це – «лижі». Запропонуйте дитині вказівний і середній палець вставити в них, як ноги, рухатися на лижах.

Ми їдемо на лижах, ми летимо з гори,

Ми любимо забави холодної зими.

Ігри з дрібними іграшками. Шнурівки.

В наш час в мережі торгівлі дитячими іграшками з’явилося досить багато різноманітних ігор та іграшок, які сприяють розумовому розвитку дітей та розвивають їх дрібну моторику. Ці іграшки досить яскаві і тому є цікавими для дітей. Їх можна викоритовувати під час організації роботи по розвитку дрібної моторики.

Методика організації ігор:
Запропонуйте іграшку дитині.
Розгляньте її з дитиною , розкажіть як нею можна погратися.
Покажіть спосіб виконання завдання.
Запропонуйте дитині погратися.

Зразки ігрових завдань:
Складання мотрійок та башточок.
Конструювання із кубиків будиночків, башточок і т.д., спочатку за зразком, потім по пам´яті і довільно.
Розбирання і збирання розбірних іграшок (мотрійок, пірамідок, чашечок, кубиків).
Складання предметних розрізних картинок. Спочатку даються картинки, розрізані на 2 частини, потім на 3 і на 4.Спочатку складають за зразком, далі-по пам´яті.
Складання із паличок, сірників геометричних фігур, зображень, букв.
Обведення контурів предметних зображень.
Розмальовування контурних зображень предметів кольоровими олівцями.
Вирізування кольорових смужок, фігурок по контурам.
Намотування ниток на катушку, клубок.
Розстібання гудзиків, зашнуровування.
Робота з пластиліном(скочування кульок, жгутиків, розплющування кульок, жгутиків у пляцики, самостійна творчість дітей.)

Робота з мозаїкою, пазлами.

Немає коментарів:

Дописати коментар