Ласкаво запрошуємо!!!!!Цей блог створено для всіх кому потрібна інформація і обмін досвідом навчання дітей з особливими освітніми потребами, хто переймається розвитком дітей, для надання професійної допомоги батькам, які мають бажання і змогу розвивати своїх дітей!!! Тож надіємось, що він буде цікавим і корисним для всіх небайдужих людей! Адже педагоги - це невипадкові люди, а особливі педагоги поготів!!!!
понеділок, 30 жовтня 2017 р.
Переглядаємо нормативно-правові документи щодо навчання дітей з ООП
Пакет нормативних документів щодо освіти дітей з ООП рекомендованих для детального вивчення в жовтні 2017.
Постанова КМУ від 12.07.2017 №545 "Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр", переглянути, переглянути, Щодо нагальних питань впровадження Закону України "Про освіту", переглянути, Навчання дітей з ООП у 2017-2018 н.р.переглянути, Про організацію навчально-виховного процесу для дітей з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку переглянути
Постанова КМУ від 12.07.2017 №545 "Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр", переглянути, переглянути, Щодо нагальних питань впровадження Закону України "Про освіту", переглянути, Навчання дітей з ООП у 2017-2018 н.р.переглянути, Про організацію навчально-виховного процесу для дітей з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку переглянути
ІЗ РМО АСИСТЕНТІВ ВЧИТЕЛІВ
20.10.2017 на базі Талалаївської ЗОШ І-ІІІ ст. відбулося чергове засідання РМО асистентів вчителів згідно плану:
1.Про внесення змін до Закону України «Про освіту» щодо навчання дітей в інклюзивних класах. (Мовчан О.О.) переглянути
2. Ролі і завдання асистента вчителя у соціально-педагогічному супроводі дитини з особливими освітніми потребами. (Семич М.І.) переглянути
3. Посадова інструкція асистента вчителя. (Мовчан О.О.) переглянути
4. Річний план асистента вчителя. Основні напрямки. (Салогуб А.М) (додаток "Ділова документація асистента вчителя" Мовчан О.О переглянути
5. Просвітницько-консультаційна робота з сім’ями дітей з ООП - запорука успіху дитини. (Мовчан В.В.)
Також були обговорені наступні питання, такі як ведення блогу асистентами вчителя, робочі моменти ІПР, підготовка до проведення заходів до дня людей з інвалідністю «Виховання толерантності – шлях до рівних відносин», підготовка матеріалів до фотоконкурсу «Я- такий як ти!»
Нетрадиційні методи корекції
Шишкотерапія
Спрямовую свою роботу на пошук нових підходів у навчанні, які б сприяли освоєнню навчального матеріалу, корекції та компенсації психофізичних порушень у дітей. Актуальною залишається проблема розробки та впровадження у навчально-виховний процес з подолання мовленнєвих порушень нетрадиційних методів навчання. Нетрадиційні методи впливу в роботі вчителя-логопеда стають перспективним засобом корекційно-розвиваючої роботи з дітьми, що мають порушення мови.
Ці методи терапії належать до числа ефективних засобів корекції, все частіше застосовуються в спеціальній педагогіці і допомагають досягненню максимально можливих успіхів у подоланні мовних недоліків. На тлі комплексної логопедичної допомоги нетрадиційні методи терапії, не вимагаючи особливих зусиль, оптимізують процес корекції мовлення дітей логопатів і сприяють оздоровленню всього організму дитини.
Згідно східної медицини весь організм людини розміщується на кистях рук, обличчі, стопах ніг. Якщо натискати на кисть руки або стопу ноги негострим предметом, можна знайти відповідні точки, до яких і потрібно прикладати насіннячко, плоди або зернятко.
Шишки можна використовувати для масажу кистей рук, обличчя і стоп як стимулятори - масажери, і для прикріплення до відповідних точок і зон у вигляді аплікації, як "біологічно активний магніт, який випромінює в процесі життєдіяльності біологічні хвилі". Саме вони і стимулюють біологічно активні точки (БАТ), передають їм свою життєву енергію.
Тому як масажери можна використовувати горіхи, шишки, плоди каштана або дерев'яну качалку, випиляну з сосни, дуба, берези, буку. Можна покатати між долонями, наприклад, картоплю, моркву, яблуко або між пальців горошину, лісовий горішок.
Отже, використання нетрадиційних методів у корекційно - виховній роботі - це подолання бар’єрів у спілкуванні, покращення розуміння себе та інших, зняття психічного напруження, створення можливостей для самовираження, набуття навичок адекватної поведінки та соціалізації дитини в суспільстві.
неділя, 29 жовтня 2017 р.
Введення звука Ш в прямий склад
Вчимо чистомовку з допомогою природного матеріалу.
Відпрацьовуємо узгодження числівника з іменником.
Вітаємо "Каскад" з перемогою!!!
"Каскад" - Золоті призери V Всеукраїнського фестивалю хореографічного мистецтва "PLANETA DANCE FEST" м. Чернігів
четвер, 19 жовтня 2017 р.
Корисне при створенні ІПР
Створення індивідуальної програми розвитку. Методичні рекомендації 2015 року. Інклюзивна освіта: крок за кроком переглянути переглянути
Підписатися на:
Дописи (Atom)