четвер, 31 січня 2019 р.

ВИХОВНИЙ ЗАХІД "НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА - ДОСТУПНА ДЛЯ ВСІХ!"

Свято розуміння і вихованості відбулося 25 січня в Талалаївській ЗОШ І-ІІІ ст. для учнів 3-А, 3-Б, 4-А, 4-Б класів. Емоційно насичений захід був покликаний підняти рівень толерантності серед дітей. Яскраві емоції та підримка учасників на фото.  ПЕРЕГЛЯНУТИ 




пʼятниця, 4 січня 2019 р.

Стаття в "ТХ"

Стаття в "Трибуні хлібороба" від 27.09.2018 "Логопедичний пункт"

Як розпізнати дислексію?

Що таке дислексія?

Дисле́ксія — нездатність оволодіти навичками читання текстів.
ВИДИ ДИСЛЕКСІЇ:
Фонематична дислексія — труднощі з вимовою фонем. Людина читає побуквенно.
Семантична дислексія — кожне слово при читанні сприймається окремо і не зв'язується з іншими словами, тому прочитаний текст неправильно розуміється.
Аграматична дислексія — читанням із граматичними помилками: порушення в закінченнях, неправильне відмінювання слів, зміна у відмінкових закінченнях, роді, числі, часу.
Оптична дислексія — порушення у сприйнятті подібних літер, зокрема плутаються Г-Т, Б-Ь та інші літери.
Мнестична дислексія — порушення засвоєння відповідності букв та звуків.



Плідні канікули#Оформлюємо школу

Біля інклюзивно ресурсної кімнати Талалаївської ЗОШ І-ІІІ ст. оформлюється тематична стіна. Уже є перші кроки... Асистенти вчителів та координатор з впровадження інклюзивного навчання втілюють задум.


Засідання асистентів вчителів на базі Талалаївської ЗОШ І-ІІІ ст.

3 січня 2019 року відбулося методичне об'єднання асистентів вчителів. Одним з провідних питань є подолання професійного вигорання педагогічних працівників, тому у семінар-практикум був проведений  у формі тренінгу.

Також розглянулися питання відповідно до плану:
Батьки - один з головних важелів для ефективного розвитку дитини з ООП.
Позитивні і негативні сторони інклюзивного навчання
 Шляхи пошуку ефективних форм співпраці вчителя початкових класів (вчителя предметника) з асистентом вчителя.
 Спільні дії учасників освітнього процесу для гармонійного розвитку дитини з ООП.
Особливості навчання дітей з розумовою відсталістю.



субота, 29 грудня 2018 р.

Інклюзивно-ресурсна кімната на базі Талалаївської ЗОШ

Інклюзивно-ресурсна кімната продовжує поповнюватися засобами для комплексної корекційно-розвиткової роботи. 

Постановою КабМінУ №88 від 14.02.2017 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами» збільшено у 2,6 рази фінансування учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних та спеціальних класах.

За рахунок субвенції здійснюється оплата таких видатків:

проведення (надання) додаткових корекційно-розвиткових занять (послуг), що визначені індивідуальною програмою розвитку для учнів інклюзивних класів та робочим навчальним планом (індивідуальним навчальним планом учня) для учнів спеціальних класів;

придбання спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку, які дають змогу дитині опанувати навчальну програму. На придбання зазначених засобів використовується не більш як 35 відсотків загального обсягу видатків на кожну дитину відповідного закладу загальної середньої освіти, яка потребує державної підтримки.

У 2018 році придбано на загальну суму 34300 грн. Ще 5 одиниць замовлено з цих кошів, вони на етапі виготовлення.










четвер, 27 грудня 2018 р.

Методичне об'єднання асистентів вчителів 03.01.2019

На базі Талалаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів 03.01.2019 о 9.30 відбудеться засідання методичного об'єднання асистентів вчителів та класоводів інклюзивних класів.
Винесені питання:
1.Батьки - один з головних важелів для ефективного розвитку дитини з ООП.
2. Позитивні і негативні сторони інклюзивного навчання
2. Шляхи пошуку ефективних форм співпраці вчителя початкових класів (вчителя предметника) з асистентом вчителя.
3. Спільні дії учасників освітнього процесу для гармонійного розвитку дитини з ООП.
4.Особливості навчання дітей з розумовою відсталістю.