четвер, 27 жовтня 2016 р.

Функції керівника навчального закладу у створенні ІПР


Функції керівника навчального закладу у процесі розробки та реалізації ІПР для дитини з ООП (інклюзивний клас):

• Формування команди для розробки ІПР; залучення педагогів, фахівців (на
початковому етапі вивчення дитини та визначення напрямів діяльності у
склад команди входять лише педагоги та фахівці) та батьків (вони приєдну-
ються до педагогів і фахівців на етапі представлення ІПР на розгляду.
• Визначення (спільно із членами команди) необхідних консультацій з позаш-
кільними фахівцями, яких слід залучити.
• Визначення (спільно із членами команди) необхідних технічних адаптацій
(наприклад, адаптація туалетних приміщень).
• Визначення і внесення змін у розклад, навчальний план.
• Створення умов для проведення зустрічей членів команди.
• Контроль над розробкою та виконанням ІПР.
• Консолідація зусиль для усвідомлення членами команди проблем і потреб
учня в комплексі, а не тільки під кутом зору кожного окремого фахівця.
• Забезпечення проведення зустрічей із членами команди для обговорення
виконання ІПР і прогресу дитини (щонайменше кожні чотири тижні).
• Зустрічі з батьками для обговорення прогресу дитини/доручення керівнико-
ві команди проведення цих зустрічей (керівник також може надсилати бать-
кам письмовий звіт).

Немає коментарів:

Дописати коментар