#Нарада_директорів_ЗЗСО
#Директор_ІРЦ
#Дякуємо_ ЗСУ_Тримаємо_освітній_ фронт!!!Оксана МОВЧАН виступила з доповіддю "Про забезпечення якісної індивідуалізації процесу навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти з інклюзивним навчанням" ДОПОВІДЬ , де зупинилася на такому понятті як індивідуальна освітня траєкторія, яка у класичному розумінні — це персональний шлях розвитку здібностей, особистісних якостей і психічних процесів дитини.
Особливу увагу зосередила:
Як індивідуальні освітні траєкторії впливають на якість освіти в школі?
Наявність індивідуальних освітніх траєкторій у закладі освіти є індикатором якості освітнього процесу. Це оцінюється під час інституційного аудиту, який проводить Державна служба якості освіти. Зокрема, під час аудиту оцінюються такі показники: «Педагогічні працівники беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів (у разі потреби)», «У закладі освіти створюються умови для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів».
Наявність індивідуальних освітніх траєкторій у закладі освіти є індикатором якості освітнього процесу. Це оцінюється під час інституційного аудиту, який проводить Державна служба якості освіти. Зокрема, під час аудиту оцінюються такі показники: «Педагогічні працівники беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів (у разі потреби)», «У закладі освіти створюються умови для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів».
Немає коментарів:
Дописати коментар