УВАГА!!!
Із закінченням І семестру настає період проведення чергових засідань КППС, перегляд/моніторинг/внесення змін в ІПР (пункт 10 Постанови №957 від 15.09.2021).
Окрім того, нагадуємо про обов'язкову участь фахівців ІРЦ у засіданнях (засідання команди психолого-педагогічного супроводу особи з ООП (далі - команди супроводу) можуть проходити в режимі он-лайн та/або у змішаному очно-дистанційному форматі (пункт 7). До складу команди супроводу залучаються фахівці інклюзивно-ресурсного центру, які брали участь у проведенні комплексної оцінки. Для залучення фахівців ІРЦ керівник закладу освіти звертається до ІРЦ, який проводив комплексну оцінку та надав висновок, у зручному форматі, у тому числі листом із запрошенням долучитися до складу команди. Після надання кандидатури фахівця ІРЦ для включення його до складу команди супроводу керівник закладу освіти наказом затверджує персональний склад команди, включаючи до неї педагогічних працівників закладу, які безпосередньо працюють з дитиною, батьків (інших законних представників) дитини з ООП, інших фахівців).
Принагідно нагадуємо про нормативку, яка завжди актуальна при складанні та перегляді ІПР у закладах освіти.
Режим доступу: 1) Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти
2)Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти
3)Як організувати якісну роботу команди психолого-педагогічного супроводу: поради для керівника закладу освіти
5)лист МОНУ від 15.06.22 №1/6435-22« ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТИ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ»
6)лист МОНУ від 21.08.2022 МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛАХ У 2022/2023 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
Разом тримаємо наш освітянський фронт!
Разом тримаємо наш освітянський фронт!
Немає коментарів:
Дописати коментар