пʼятниця, 3 листопада 2023 р.

#Методичне_об_єднання_асистентів_вчителів_вихователів_та_педагогічних_працівників_які_працюють_в_інклюзивних_групах_класах

 #31_10_2023



Відповідно до плану 31.10.23 працювало методичне об'єднанння асистентів вчителів (вихователів) та педагогічних працівників, які працюють в інклюзивних класах (групах).

Кожне питання - це своєрідна цеглинка для ефективної організації інклюзивного навчання.

Асистенти вчителів (вихователів) та корекційні педагоги ділилися секретами професійної взаємодії на уроці (занятті). Дякуємо кожному!

Засідання ІІ

31.10.23

Форма роботи: Панорама ідей.

 Проблема: «Професійне співробітництво в інклюзивному класі.»

Термін проведення: жовтень

Початок засідання: 14.00

Формат проведення: онлайн

Покликання на вебінар

приєднання онлайн на платформі Zoom: https://us05web.zoom.us/j/6360661475?pwd=azF2QnowMEMxWkhmL25nMlVWZDV3QT09

Ідентифікатор конференції: 636 066 1475

Код доступу: 7F5K1a

Питання:

Тема:

Форма проведення

ПІБ відповідального

за підготовку доповіді,

виступу

1

Виконання корекційного складника відповідно до рекомендацій ІРЦ

Доповідь

Мовчан О.О.

2

Зміст та структура корекційно-розвиткових занять. Вимоги до проведення.

Доповідь 7-10 хв. презентація

Марченко І.О.

3

Організація та проведення корекційно-розвиткових заняття для дітей з особливими освітніми потребами за напрямом «Розвиток мовлення»

Доповідь 7-10 хв. презентація

Турко М.В.

4

Організація та проведення корекційно-розвиткових заняття для дітей з особливими освітніми потребами за напрямом «Корекція розвитку»

Доповідь 7-10 хв. презентація

Луценко Н.М.

5

Фрагменти взаємодії асистента вчителя, вчителя та дитини на уроці, корекційного педагога і дитини на корекційно-розвитковому занятті.

Коротенькі відео

Всі асистенти вчителів (вихователів), корекційні педагоги

6

Майстер-клас «Фрагмент взаємодії асистента вчителя, вчителя предметника і дитини з ООП на уроці (предмет на вибір)»

Майстер-клас 7 -10 хв.

Зайкова Ж.О.

Малій Т.А.

7

SMART –цілі в ІПР

Тренінг

Фахівці ІРЦ


Немає коментарів:

Дописати коментар