#31_10_2023
Відповідно до плану 31.10.23 працювало методичне об'єднанння асистентів вчителів (вихователів) та педагогічних працівників, які працюють в інклюзивних класах (групах).
Кожне питання - це своєрідна цеглинка для ефективної організації інклюзивного навчання.
Асистенти вчителів (вихователів) та корекційні педагоги ділилися секретами професійної взаємодії на уроці (занятті). Дякуємо кожному!
Засідання ІІ
Форма роботи: Панорама ідей.
Термін проведення:
жовтень
Початок засідання:
14.00
Формат проведення: онлайн
Покликання на вебінар
приєднання онлайн на платформі Zoom: https://us05web.zoom.us/j/6360661475?pwd=azF2QnowMEMxWkhmL25nMlVWZDV3QT09
Ідентифікатор
конференції: 636 066 1475
Код доступу: 7F5K1a
Питання:
№ |
Тема: |
Форма проведення |
ПІБ відповідального за підготовку доповіді, виступу |
1 |
Виконання корекційного складника відповідно до
рекомендацій ІРЦ |
Мовчан О.О. |
|
2 |
Зміст та структура корекційно-розвиткових занять.
Вимоги до проведення. |
Доповідь 7-10 хв. презентація |
Марченко І.О. |
3 |
Організація та проведення корекційно-розвиткових заняття для дітей з
особливими освітніми потребами за напрямом «Розвиток мовлення» |
Доповідь 7-10 хв. презентація |
Турко М.В. |
4 |
Організація та проведення корекційно-розвиткових заняття для дітей з
особливими освітніми потребами за напрямом «Корекція розвитку» |
Доповідь 7-10 хв. презентація |
Луценко Н.М. |
5 |
Фрагменти взаємодії асистента вчителя,
вчителя та дитини на уроці, корекційного педагога і дитини на
корекційно-розвитковому занятті. |
Коротенькі відео |
Всі асистенти вчителів (вихователів), корекційні педагоги |
6 |
Майстер-клас «Фрагмент взаємодії
асистента вчителя, вчителя предметника і дитини з ООП на уроці (предмет на
вибір)» |
Майстер-клас 7 -10 хв. |
Зайкова Ж.О. Малій Т.А. |
7 |
SMART –цілі в ІПР |
Тренінг |
Фахівці ІРЦ |
Немає коментарів:
Дописати коментар