#Комплексна_оцінка_розвитку
Одним із основних напрямків роботи КУ "Інклюзивно-ресурсного центру" Талалаївської селищної ради є проведення комплексної оцінки розвитку дитини. При обстеженні ми користуємося міжнародним діагностичним матеріалом:
PEP-3 - психоосвітній профіль за методикою ТЕАССН, який дозволяє оцінити сильні і слабкі сторони дитини;
CASD - скринінгова шкала розладів аутистичного спектру;
Conners-3 - дозволяє отримати вичерпну і сфокусовану оцінку розладу дефіциту уваги і гіперактивності (РДУГ) та його найбільш поширених супутніх проблем і розладів у дітей та підлітків;
Leiter-3 - тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей для оцінювання невербального інтелекту і функціонування нейропсихологічних процесів, що лежать в його основі;
WISC-IV - шкала інтелекту Векслера - стандартизована методика для вимірювання інтелекту у дітей віком від 6 до 16 років.
Одним із основних напрямків роботи КУ "Інклюзивно-ресурсного центру" Талалаївської селищної ради є проведення комплексної оцінки розвитку дитини. При обстеженні ми користуємося міжнародним діагностичним матеріалом:
PEP-3 - психоосвітній профіль за методикою ТЕАССН, який дозволяє оцінити сильні і слабкі сторони дитини;
CASD - скринінгова шкала розладів аутистичного спектру;
Conners-3 - дозволяє отримати вичерпну і сфокусовану оцінку розладу дефіциту уваги і гіперактивності (РДУГ) та його найбільш поширених супутніх проблем і розладів у дітей та підлітків;
Leiter-3 - тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей для оцінювання невербального інтелекту і функціонування нейропсихологічних процесів, що лежать в його основі;
WISC-IV - шкала інтелекту Векслера - стандартизована методика для вимірювання інтелекту у дітей віком від 6 до 16 років.
Немає коментарів:
Дописати коментар