пʼятницю, 20 травня 2016 р.

План заключного засідання щодо впровадження інклюзивного навчання

Щодо підсумків  і аналізу впровадження інклюзивного навчання 
Порядок денний:
1.Різнобічні сторони інклюзивного навчання (позитивні і негативні). Міні-тренінг. (Мовчан О.О.)
2. Підведення підсумків. Висновки та рекомендації кожного учасника навчально-виховного процесу інклюзивного класу.
2.1.Досягнення і перспектива розвитку  учнів інклюзивного класу за 2015-2016 навчальний рік (тезисно з наведенням конкретних фактів.)
2.2. Методичні розробки  (напрацювання, матеріали) педагогічного колективу (залучених у навчально-виховний процес інклюзивного класу) навчального закладу для дітей з особливими освітніми потребами (за нозологією порушення опорно-рухового апарату) (за наявності).
3.Значення та результати корекційно-розвиткових занять для дітей з ООП. (Нужненко С.О, Лакиза В.Ю)
4.Соціальний супровід асистента вчителя. (Мовчан В.В.)
5.Правила спілкування батьків з дитиною та здійснення корекційної в роботи в сімї. (Нужненко С.О., Мовчан О.О. (пам’ятка)).
6.Бачення батьків. (Лавренко О., Іващенко М.)

7.Обговорення проекту «Положення про консиліум психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в ДНЗ та ЗНЗ»

Немає коментарів:

Дописати коментар