Щодо підсумків і аналізу впровадження інклюзивного навчання
Порядок денний:
1.Різнобічні сторони інклюзивного
навчання (позитивні і негативні). Міні-тренінг. (Мовчан О.О.)
2. Підведення підсумків. Висновки
та рекомендації кожного учасника навчально-виховного процесу інклюзивного
класу.
2.1.Досягнення і перспектива
розвитку учнів інклюзивного класу за
2015-2016 навчальний рік (тезисно з наведенням конкретних фактів.)
2.2. Методичні
розробки (напрацювання, матеріали)
педагогічного колективу (залучених у навчально-виховний процес інклюзивного
класу) навчального закладу для дітей з особливими освітніми потребами (за
нозологією порушення опорно-рухового апарату) (за наявності).
3.Значення та результати
корекційно-розвиткових занять для дітей з ООП. (Нужненко С.О, Лакиза В.Ю)
4.Соціальний супровід асистента
вчителя. (Мовчан В.В.)
5.Правила спілкування батьків з
дитиною та здійснення корекційної в роботи в сімї. (Нужненко С.О., Мовчан О.О.
(пам’ятка)).
6.Бачення батьків. (Лавренко О.,
Іващенко М.)
7.Обговорення проекту «Положення
про консиліум психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в ДНЗ та ЗНЗ»
Немає коментарів:
Дописати коментар