понеділок, 5 грудня 2016 р.

Вітаємо переможців і учасників фотоконкурсу "Я такий як ти!"

Щаслива посмішка особливої дитини змусить Вас щиро посміхнутися

Діти з особливими потребами своєю жагою до життя доводять всім, що їх сила духу обмежень не знає.

Напередодні Міжнародного Дня людей з інвалідністю в обласному філармонійному центрі фестивалів та концертних програм відділом інклюзивного навчання обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського спільно з Департаментом культури і туризму, національностей та релігій Чернігівської облдержадміністрації розгорнуто експозицію ІІІ обласної фотовиставки «Я – такий як ти!», на якій зібрано більше двохсот світлин дітлахів з особливими потребами зі всієї області.

У рамках фотовиставки відбулося підбиття підсумків фотоконкурсу. Переможцями стали:

Номінація «Я – такий як ти»

1.Кондратенко Руслана, учениця Талалаївської ЗОШ І-ІІІ ст. – І місце.

2.Трофименко Денис, учень Городнянської ЗОШ І-ІІІ ст.№ 2 – ІІ місце.

3.Удовиченко Дар`я, вихованка Козелецького Будинку творчості та юнацтва – ІІІ місце.

Номінація «Світ навколо мене»

1.Стась Олександр, учень Липівської ЗОШ І-ІІІ ст. Талалаївського району – І місце.

2.Січко Сергій, вихованець ДНЗ «Дзвіночок» м. Новгород-Сіверський – ІІ місце.

3.Слісаренко Анастасія, учениця Данівської ЗОШ І-ІІІ ст. Козелецького району – ІІІ місце.

Номінація «Я-серед інших»

1.Ярмоленко Катерина, учениця Вертіївської ЗОШ І-ІІІ ст. Ніжинського району – І місце.

2.Короткий Марк, учень Кам`янсько-Слобідської ЗОШ І-ІІ ст. Новгород-Сіверського району – ІІ місце.

3.Бондаренко Макар, вихованець ДНЗ № 17 «Перлинка» м. Ніжина – ІІІ місце.

Номінація «Я та мої домашні улюбленці»

1.Шкарупа Альона, учениця Сиволозької ЗОШ І-ІІІ ст. Борзнянського району – І місце.

2.Федорова Альбіна, учениця Козелецької гімназії № 1 – ІІ місце.

3.Бережний Нікіта, учень Бахмацької ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 – ІІІ місце.

Усі учасники фотоконкурсу, а їх 98, нагороджені дипломами, а переможці – ще й подарунками.




Немає коментарів:

Дописати коментар