06 січня 2022 року відбулася вебінар-нарада для директорів, педагогічних працівників ЗЗСО «Освітні труднощі та рівні підтримки дітей з особливими освітніми потребами: законодавство та типологія» в Zoom.
Обговорили зміни в законодавстві стосовно інклюзивного навчання, типи освітніх труднощів, рівні підтримки, нову ІПР, роботу в автоматизованій системі та оформлення документації.
1. Організація інклюзивного навчання: які зміни починають діяти у 2022
році. МОВЧАН Оксана.
2. Категорії (типи)особливих освітніх потреб (труднощів). ЛУЦЕНКО Ніна.
3. Рівні підтримки в навчанні дітей з особливими освітніми потребами.
І-ІІІ рівень підтримки (МАРЧЕНКО Інна), IV-V рівень (ТУРКО Марина)
4. Методичні рекомендації для закладів загальної середньої освіти щодо
визначення освітніх труднощів І рівня підтримки в освітньому процесі закладів
загальної середньої освіти. ТУРКО Марина.
5.Нова форма для написання індивідуальної програми розвитку (ІПР) та
протокол команди психолого-педагогічного супроводу (КППС). МОВЧАН Оксана.
Немає коментарів:
Дописати коментар