понеділок, 5 лютого 2018 р.

Виготовлення смаколиків для птахів

Розвиток мовлення (Основною метою є стимулювання мовлення дитини, розвиток дрібної моторики, уяви, уваги, сприяння розвитку самостійних суджень, побудова повних речень. Виховання чуйного ставлення до зимуючих птахів, бажання їх підгодовувати, запасати корм та насіння різних рослин.

-Чим можна допомогти зимуючим птахам? Як зробити годівницю і правильно підгодовувати птахів? Годівниці для птахів бувають різні. Зміцнюючи годівницю, не можна обламувати гілки і пошкоджувати стовбури дерев. Потрібно починати підгодовувати птахів пізньої осені і продовжувати робити це до весни. Необхідно стежити, щоб корм у годівниці був постійно. Не можна кидати біля годівниці пакети і банки, у яких приносите корм! В годівниці не повинно бути снігу. Не кладіть в годівницю шматки хліба, макарони, бублики, скоринки апельсинів. Цей корм птиці не з'їдять. Пам'ятайте, що птахам потрібні насіння соняшнику, насіння кавуна, дині, гарбуза, шматочки несолоного сала, крихти хліба.

Зачитування пам’ятки (Перший раз читає дорослий, а потім дитина) ПАМ'ЯТАЙТЕ, ЩО ПТАХАМ ПОТРІБНІ НАСІННЯ СОНЯШНИКУ, НАСІННЯ КАВУНА, ДИНІ, ГАРБУЗА, ШМАТОЧКИ НЕСОЛОНОГО САЛА, КРИХТИ ХЛІБА.
Виготовлення смаколика для птахів.
Промовляння: Я кладу пташкам насіння соняха.
                              Я кладу......і тд.
Необхідно стимулювати дитину до повної розгорнутої відповіді.
- Де краще розмістити смаколика? (відповіді дітей). А де ви прилаштуєте свій смаколик? (відповіді дітей)
- Як ви гадаєте як вам подякують птахи? (відповіді дітей)
На наступному заняття провести обговорення.
- Де розміщений смаколик? (в.д.)
- Чи спостерігали ви за смаколиком? Хто перший поласував? ( в.д.)
- Які птахи уже змогли поласувати? (в.д.)

-Чи будете ви протягом зими помічниками для пернатих друзів?







Немає коментарів:

Дописати коментар