понеділок, 10 вересня 2018 р.

Я знову на роботі...

Вітаю всіх з початком нового навчального року!!! Можливо і запізно, але геть не хоче  відступати мій депресивний стан... але час іде і я намагаюся знову повернутися у русло освітнього процесу.... Дуже важко і болісно пройшов на моїй життєвій стежці пункт отримання статусу безробітня.... хоча були і позитивні моменти, зокрема, людям, які супроводжували мене в цей випробувальний час я щиро вдячна.... тож бажаю, всім щоб робота, яку ви маєте приносила не тільки матеріальну винагороду, а й моральне задоволення...і я дуже надіюся, що і в мене буде так...



1 коментар:

  1. Ксюша, а де твій оптимізм? Ти ж професіонал! По мені потопталися, а я живу; забороняють думати і говорити-це в них не вийде. Ну а статус безробітня-перехідний. Бажаю успіхів!!!!!

    ВідповістиВидалити