16.09.2024 директором ІРЦ та фахівцями ІРЦ було проведено методичне об'єднання асистентів вчителів (вихователів) та педагогічних працівників, які працюють з дітьми з ООП у форматі консультативного пункту формували "Професійну валізу з інклюзивності"
МОВЧАН Оксана, директор інклюзивно-ресурсного центру, презентувала "Актуальні питання щодо організації освітнього
процесу осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти у 2024-2025 н.р." (дивись в наступній публікації презентацію)
МАРЧЕНКО Інна, фахівець інклюзивно-ресурсного центру, ознайомила присутніх з новими методичними рекомендаціями щодо "Оцінювання навчальних досягнень учнів з
особливими освітніми потребами" (дивись презентацію в наступних публікаціях)
ТУРКО Марина, фахівець інклюзивно-ресурсного центру, надала інформацію щодо орієнтовного переліку документів "Інклюзія в закладі: що повинен мати кожен
учасник освітнього процесу, який працює з дитиною з ООП"
Також обговорили наступня питання; "Обговорення та затвердження плану роботи методичного об’єднання асистентів вчителів (вихователів) та педагогічних працівників, які працюють з дітьми з ООП на 2024 – 2025н. р.", "Організація самоосвіти асистентів вчителів, затвердження науково-методичних проблем."
Зустріч закінчилася активним обговоренням питань, які виникли в учасників зібрання - "Дискусійна панель: основні проблеми та можливі шляхи їх вирішення. "
Плекали у собі резильєнтність вправою: "Як працює моя енергосистема?" (дякуємо за ідею Оксана Шаркевич, методисту РЦПІО)
Матеріали: Покликання на КРЗ програми На що звернути увагу закладу освіти з інклюзивним навчанням (Постанова №957)) Орієнтовний перелік Інклюзія в закладі: що повинен мати кожен учасник освітнього процесу, який працює з дитиною з ООП.
Немає коментарів:
Дописати коментар