#26_10_2023
Ласкаво запрошуємо!!!!!Цей блог створено для всіх кому потрібна інформація і обмін досвідом навчання дітей з особливими освітніми потребами, хто переймається розвитком дітей, для надання професійної допомоги батькам, які мають бажання і змогу розвивати своїх дітей!!! Тож надіємось, що він буде цікавим і корисним для всіх небайдужих людей! Адже педагоги - це невипадкові люди, а особливі педагоги поготів!!!!
понеділок, 30 жовтня 2023 р.
#Підвищення_професійної_компетентності_та_самовдосконалення
#Жовтневий_інтенсив_неділя
# KOLO_Clubs#29_10_2023
KOLO Clubs, що впроваджується в Україні ГО DOCCU за фінансової підтримки міжнародної неурядової організації FCA Finn Church Aid, директор інклюзивно-ресурсного центру Оксана МОВЧАН та фахівець ІРЦ Ніна ЛУЦЕНКО є учасниками тренінгу «Забезпечення якісного інклюзивного навчання в умовах повномасштабної війни».
День 6
Чудовий креативний тренер, дитячий психотерапевт Тетяна Костенко, легко і невимушено включила всіх в роботу та надала практичні поради та кейси для роботи з дітьми з ООП з подолання стресу, тривоги, постравматичного розладу.
#Підвищення_професійної_компетентності_та_самовдосконалення
#Жовтневий_вечірній_інтенсив_п_ятниця
# KOLO_Clubs
#27_10_2023
KOLO Clubs, що впроваджується в Україні ГО DOCCU за фінансової підтримки міжнародної неурядової організації FCA Finn Church Aid, директор інклюзивно-ресурсного центру Оксана МОВЧАН та фахівець ІРЦ Ніна ЛУЦЕНКО є учасниками тренінгу «Забезпечення якісного інклюзивного навчання в умовах повномасштабної війни».
День 5 18.00-18.50
Лектор, Ольга Коган, завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО.
Подолання психологічної травми
пʼятниця, 27 жовтня 2023 р.
#Підвищення_професійної_компетентності_та_самовдосконалення
#Жовтневий_вечірній_інтенсив
# KOLO_Clubs
#26_10_2023
KOLO Clubs, що впроваджується в Україні ГО DOCCU за фінансової підтримки міжнародної неурядової організації FCA Finn Church Aid, директор інклюзивно-ресурсного центру Оксана МОВЧАН та фахівець ІРЦ Ніна ЛУЦЕНКО є учасниками тренінгу «Забезпечення якісного інклюзивного навчання в умовах повномасштабної війни».День 4 16.00-19.30Лектор, Ольга Коган, завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО.
Психолого-педагогічний супровід осіб з ООП в закладах освітиЗавдання та мета психолого-педагогічного супроводу осіб з ООП. Принципи забезпечення. Команда психолого-педагогічного супроводу осіб з ООП, роль в ній ІРЦ та практичних психологів закладів освіти. Складання індивідуальної програми розвитку.
Лектор, Ольга Набоченко, кандидатка педагогічних наук, державна експертка з питань інклюзивної освіти Міністерства освіти і науки України в 2018-2022 роках, запрошена науковиця Університету Індіани (США), авторка діючих нормативно-правових актів МОН 2018-2022 років щодо освіти осіб з особливими освітніми потребами.
Ознаки особливих освітніх потреб та подальші дії щодо забезпечення підтримки в освітньому процесі
Ознаки особливих освітніх потреб у дітей, у тому числі ознаки психологічної травми. Алгоритм дій закладу освіти у випадку виявлення ознак ООП. Спілкування з батьками (іншими законними представниками) з метою надання рекомендацій для звернення до ІРЦ.
#Радіодиктант_національної _єдності
#Пишемо разом радіодиктант національної єдності.
Працюємо на результат і отримуємо задоволення від процесу

Шануймо рідну мову!!!


27 ЖОВТНЯ – ДЕНЬ УКРАЇНСЬКОЇ ПИСЕМНОСТІ ТА МОВИ

четвер, 26 жовтня 2023 р.
#Нарада_керівників_ЗЗСО
#26_10_23
Оксана МОВЧАН, директор інклюзивно-ресурсного центру КУ "ІРЦ" Талалаївської селищної ради взяла у часть у нараді керівників закладів загальної середньої освіти Талалаївської ТГ, де висвітила питання "Про шляхи покращення інклюзивного середовища для надання якісних та доступних освітніх послуг".
Основні тези:
Інклюзивне навчання як система освітніх послуг
Принципи інклюзивного закладу
Інклюзивна освіта включає визнання рівної цінності для суспільства всіх дітей і педагогічних працівників.
Аби створити інклюзивне середовище у закладі освіти, слід розвивати та запроваджувати напрями, як: організаційна культура, освітня
політика на рівні закладу (внутрішні нормативні документи), інклюзивна практика.
Також відповідно до чинного законодавства наголосила про терміни та умови щодо повторного курсу навчання дітей з ООП.
Про документи відповідного зразка після завершення здобуття освіти відповідного рівня повної загальної середньої освіти для учнів з ООП з інтелектуальними порушеннями.