понеділок, 30 жовтня 2023 р.

#Публікація

 #26_10_2023



#Підвищення_професійної_компетентності_та_самовдосконалення

  #Жовтневий_інтенсив_неділя

# KOLO_Clubs
#29_10_2023
KOLO Clubs, що впроваджується в Україні ГО DOCCU за фінансової підтримки міжнародної неурядової організації FCA Finn Church Aid, директор інклюзивно-ресурсного центру Оксана МОВЧАН та фахівець ІРЦ Ніна ЛУЦЕНКО є учасниками тренінгу «Забезпечення якісного інклюзивного навчання в умовах повномасштабної війни».
День 6 
Фінальний очний тренінг "Забезпечення якісного інклюзивного навчання в умовах повномаштабної війни" відбувся в смт. Куликівка на базі Куликівської публічної бібліотеки.
Чудовий креативний тренер, дитячий психотерапевт Тетяна Костенко, легко і невимушено включила всіх в роботу та надала практичні поради та кейси для роботи з дітьми з ООП  з подолання стресу, тривоги, постравматичного розладу.
Всі учасники заходу у командній взаємодії проєктували свої інклюзивні простори, набирали персонал та проводили співбесіди.
Наш проєкт називався "Більше, ніж гра"









#Підвищення_професійної_компетентності_та_самовдосконалення

 #Жовтневий_вечірній_інтенсив_п_ятниця
# KOLO_Clubs
#27_10_2023
KOLO Clubs, що впроваджується в Україні ГО DOCCU за фінансової підтримки міжнародної неурядової організації FCA Finn Church Aid, директор інклюзивно-ресурсного центру Оксана МОВЧАН та фахівець ІРЦ Ніна ЛУЦЕНКО є учасниками тренінгу «Забезпечення якісного інклюзивного навчання в умовах повномасштабної війни».
День 5 18.00-18.50
Лектор, Ольга Коган, завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО.

Подолання психологічної травми







пʼятниця, 27 жовтня 2023 р.

#Підвищення_професійної_компетентності_та_самовдосконалення

#Жовтневий_вечірній_інтенсив
# KOLO_Clubs
#26_10_2023

KOLO Clubs, що впроваджується в Україні ГО DOCCU за фінансової підтримки міжнародної неурядової організації FCA Finn Church Aid, директор інклюзивно-ресурсного центру Оксана МОВЧАН та фахівець ІРЦ Ніна ЛУЦЕНКО є учасниками тренінгу «Забезпечення якісного інклюзивного навчання в умовах повномасштабної війни».
День 4 16.00-19.30
Лектор, Ольга Коган, завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО.

Психолого-педагогічний супровід осіб з ООП в закладах освіти
Завдання та мета психолого-педагогічного супроводу осіб з ООП. Принципи забезпечення. Команда психолого-педагогічного супроводу осіб з ООП, роль в ній ІРЦ та практичних психологів закладів освіти. Складання індивідуальної програми розвитку.

Лектор, Ольга Набоченко, кандидатка педагогічних наук, державна експертка з питань інклюзивної освіти Міністерства освіти і науки України в 2018-2022 роках, запрошена науковиця Університету Індіани (США), авторка діючих нормативно-правових актів МОН 2018-2022 років щодо освіти осіб з особливими освітніми потребами.

Ознаки особливих освітніх потреб та подальші дії щодо забезпечення підтримки в освітньому процесі
Ознаки особливих освітніх потреб у дітей, у тому числі ознаки психологічної травми. Алгоритм дій закладу освіти у випадку виявлення ознак ООП. Спілкування з батьками (іншими законними представниками) з метою надання рекомендацій для звернення до ІРЦ.








#Радіодиктант_національної _єдності


#Пишемо разом радіодиктант національної єдності.
Працюємо на результат і отримуємо задоволення від процесу

Шануймо рідну мову!!!
27 ЖОВТНЯ – ДЕНЬ УКРАЇНСЬКОЇ ПИСЕМНОСТІ ТА МОВИ






четвер, 26 жовтня 2023 р.

#Нарада_керівників_ЗЗСО

 #26_10_23

Оксана МОВЧАН, директор інклюзивно-ресурсного центру КУ "ІРЦ" Талалаївської селищної ради взяла у часть у нараді керівників закладів загальної середньої освіти Талалаївської ТГ, де висвітила питання "Про шляхи покращення інклюзивного середовища для надання якісних та доступних освітніх послуг". 

Основні тези:

Інклюзивне навчання як система освітніх послуг

Принципи інклюзивного закладу

Інклюзивна освіта включає визнання рівної цінності для суспільства всіх дітей і педагогічних працівників.

Аби створити інклюзивне середовище у закладі освіти, слід розвивати та запроваджувати напрями, як: організаційна культура,  освітня
політика на рівні закладу (внутрішні нормативні документи), інклюзивна практика.

Також відповідно до чинного законодавства наголосила про терміни та умови  щодо повторного курсу навчання дітей з ООП.

Про документи відповідного зразка  після завершення здобуття освіти відповідного рівня повної загальної середньої освіти для учнів з ООП з інтелектуальними порушеннями.

середа, 25 жовтня 2023 р.

#Підвищення_професійної_компетентності_та_самовдосконалення

#Жовтневий_інтенсив
# KOLO_Clubs
#25_10_2023

KOLO Clubs, що впроваджується в Україні ГО DOCCU за фінансової підтримки міжнародної неурядової організації FCA Finn Church Aid, директор інклюзивно-ресурсного центру Оксана МОВЧАН та фахівець ІРЦ Ніна ЛУЦЕНКО є учасниками тренінгу «Забезпечення якісного інклюзивного навчання в умовах повномасштабної війни».

Лекція 3
Лектор, Ольга Коган, завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО.
Нормативно-правове забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами

- Огляд чинного законодавства щодо освіти осіб з особливим освітніми потребами (далі - ООП), у тому числі національних стратегій та планів дій, діючих порядків організації інклюзивного навчання на всіх рівнях освіти, положень про спеціальні заклади освіти, положень про спеціальні класи, положення про інклюзивно-ресурсний центр (далі - ІРЦ), рекомендацій Міністерства освіти і науки України тощо.

- Аналіз змін, що були внесені у період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду).